Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Aby mohli být v penzi 21,5 roku i lidé, kteří do ní půjdou třeba až v 68 letech, bude součástí důchodové reformy i příprava "elixíru dlouhověkosti". Nebo si snad někdo myslí, že by tato vláda někdy přijala něco, co nedává smysl?

10 4
možnosti
Foto

Moje tchyně šla do důchodu v 54 letech v roce 1980. Pracovat začala v 18 letech, odpracovala tudíž 36 let a v důchodu je zatím 43 let. Takoví jsou postrachem ministrů financí.

12 0
možnosti
Foto

Zločinný komunistický systém!

0 0
možnosti
DR

Samozřejmě že to žádná důchodová reforma není. Poněvadž pokud by byla, tak bude nejdřív řádně prodiskutována jednak s opozicí a jednak s tripartitou. Teprve takový kompromis, na kterém se shodnou všichni, může být nějakou důchodovou reformou. Určitě ne nějaký paskvil, který si po vzoru Nečase upeče Jurečka někde v kanceláři se svými úředníky.

6 4
možnosti
RC

Vzdyt se na nicem neshodnou.

1 2
možnosti
Foto

J15o28s81e85f 63B28á52r54t14a

17. 5. 2023 10:40

Jsem v důchodu 10 let a podle statistiky mi zbývá rok života, pak si Uliční výbor konečně oddychne. A také mám pořád volební právo.

9 1
možnosti
JP

J52i20ř78í 23P81l17í77v27a

17. 5. 2023 10:04

Také mi bylo těch 21.5 roku pobírání důchodu divných. Kolik lidí to takto pobíralo?

7 2
možnosti
Foto

Náš soused šel před lety do důchodu v šedesáti a dožil se 93 roků.

4 3
možnosti
PP

Dobrý komentář

9 1
možnosti
RK

Pokus o důchodovou reformu pohřbil hlavně Babiš se Sobotkou.

5 18
možnosti
Foto

Nejlepší důchodová reforma by bylo zrušit sociální pojištění a všechny dávky na něj napojené, důchody nevyjímaje. Rozumní by si na stáří spořili a hloupí by šli žebrotou, nebo by viseli na krku potomkům.

4 4
možnosti
  • Počet článků 2655
  • Celková karma 31,55
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články