Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I každý majitel domácího zvířectva na vesnici (snad) ví, že musí mít své miláčky doma. Ale žijí i taková zvířata, která své "ochránce" nemají. Toulavé kočky, ptáci, lesní zvěř... Ale komu na nich záleží.

Ne, vážně. S tímhle souhlasím a doufám, že to jednou tak bude. Náš pes se bojí i přes snahu ho zklidnit a ohňostroje, které mají lidi tendenci odpalovat už od Mikuláše, ani mě moc nebaví. Když se k tomu připočte vliv na životní prostředí a finanční náklady, nevidím v tom ani jedno pozitivum.

2 0
možnosti
DR

Jedna z mála věcí, ve které s vládou souhlasím. Tyto ohňostrojové a petardové nesmysly bych zarazil už dávno.

2 0
možnosti
JK

J80a27n 74K46y29š68k92a

29. 12. 2022 13:33

Já tomu sice, stejně jako pan Bartoň, nerozumím, ale proč bych nedělal kverulanta, když mě to nic nestojí. Tak že jsem taky proti zákazu petard. Ale kdyby je zakazoval prezident Bašta nebo premiér Okamura, tak bych proti nebyl. To by byla jiná káva.

1 0
možnosti

To, že člověku narozenému na Novém Zélandu 1.1.2009 (a později), zkomplikují nákup cigaret, neznamená, že už si nezakouří. Lidé, narození před tímto datem, budou ještě další desítky let schopni mu ty cigarety legálně opatřit. Je to takové trochu pokrytecké opatření - netroufáme si kouření úplně zakázat, tak to alespoň kuřákům zkomplikujeme.:-)

0 0
možnosti
Foto

Na Novém Zélandu jsem pár let žila, navštívila jsem tam spoustu míst, některá opakovaně a bylo mi opakovaně sděleno, že je to specifické území, kde se zkouší novinky od operátorů, po bankovní produkty atd. a když se osvědčí nebo neosvědčí, tak to jde dál do světa. Zákaz kouření vypadá jako další zkušební balonek, co tolerantní novozélandské obyvatelstvo snese a jsem zvědavá, jak kreativně si s tím zákazem poradí. Když jsem tam kdysi přijela, tak tam všichni měli videotelefony, což se nějak neujalo.

0 0
možnosti
Foto

Dnešní chytré mobily fungují i jako videotelefon. Takže se v modifikované podobě ujaly. :-P

2 0
možnosti

Dřív bývala jediným spektáklem na obloze duha, hromy a blesky, a sem tam letadlo. Potom táboráky, a případně ještě když kluci kolem vánoc vystřelili prakem do luftu nějakou prskavku, což někdy spojili s odpalem nálože travexu. Sice si říká, že jeden neví po čem ztloustne, ale asi ne každej teď bude stát o inhalace z hořčíku, síry, titanu, stroncia atd.

4 0
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,81
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články