Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

A o zbabělosti tu píše člověk, který by za levnější plyn bez mrknutí oka zaprodal svobodnou zemi okupantům. To je vážně chucpe.

10 0
možnosti
Foto

Rozhodnutí pětikoalice považuji za správné. Nebylo by dobré hledat a přemlouvat někoho, aby tu kandidaturu na prezidenta vzal. Kandidát musí chtít sám a důrazně v kampani bojovat. A ti tři doporučovaní to i udělali.

To, že to někteří z opozice zpochybňují, je jejich problém. Ty tři kritizuje i Babiš, ale on sám zatím vůbec nic neudělal. Nevíme zatím, koho do volby hnutí ANO postaví a zda vůbec někoho.

9 0
možnosti
Foto

Jak jste přišel na to, že voliči koalice nejsou s prací vlády spokojeni?

Já jsem.

10 0
možnosti
HH

Kde je to tam napsáno? Já to hledal a nenašel. Pomozte.

0 2
možnosti
Foto

Tak nevím, kde autor čerpá svou informaci, že voliči koalice nejsou spokojeni se současnou vládou. Pokud by tomu tak bylo, tak komunální i senátní volby dopadnou jinak, než dopadly.

To, že pan Fiala velkohubě nevyhlašuje obden nějaká zásadní prohlášení, aby je o dva tři později zcela popřel, jak to činil pan Babiš, není známka slabosti, ale naopak politické kultury, na kterou - a to je pravda - náš národ již díky vládám předchozím tak trochu rezignoval.

A to, že nenavrhl nějakou další osobu.....mne jejich postoj vyhovuje, v oněch třech mám svého favorita. Nicméně, i kdyby nevyhrál, je předpoklad, že ten vítěz nebude exhibovat svýmu vulgaritami, denně nevychlastá láhev lihu a nebude mít potřebu sestřelovat vládu.

Zbabělý je naopak bývalý ministrerský předseda, který není schopen připustit porážku a šermuje nějakými čísly, jak byli jeho kandidáti úspěšní.

27 1
možnosti
Foto

Já myslím, že Babiš by měl ty tři kandidáty podpořit také. Je to jediná jeho šance, jak konečně něco vyhrát.;-D

16 1
možnosti
AM

A35d55a98m 87M61a82l46ý

6. 10. 2022 8:13

Autor je nespokojen s tím, co vláda dělá.

Já naopak spokojen jsem. Oproti předchozí vládě pologramotných podržtašek je to fajn.

21 2
možnosti
RK

Moc se mi líbí, jak se Anoferti čertí z rozhodnutí koalice. Teď nemají koho torpédovat a tři cíle jsou na ně moc ;-D

18 1
možnosti
MM

Ovšem Babiš už začal - rozvědčík, odpůrce homosexuálů, nevýrazná dáma.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,92
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články