Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OD

Pohleďme, psavec povšechný se nám přiznal k rozvaze nepřekvapivé. Vzal to zkrátka a vyběhlo to z něj bez otálení. Budiž trikolora. K čemu však použil stroj počítací mi není jasné. Vždyť vše jeho psaní k tomuto směřovalo, příznivcem jest zjevným a k tomu, aby jiné peskoval, žádné počítadlo nepotřeboval.

Při vědomí pravidla, že vrána k vráně sedá, mohl sebe tohoto cvičení matematického klidně ušetřiti.

K volbě samé nelze nic namítati, neboť nahlížeje na svět z temného koutku souručenství Prottiproud ani jinak konati nemohl.

Co mne však zaráží, je ten následný exkurs duševní, kdy podoben osobám svou mysl amfetaminy rozptylující a motýlům bez řádu, počal v chaosu myšlenkovém mezi tématy odtažitými poletovat.

Kdo čekal, že hlasatel úvah jednoznačných tu pevným slovem ty, kdo ve volbě nepevni jako třtina ve větru se zmítají slovem jasným podepře se dočkali babského drbání, ze kterého toliko jediné vylezlo.

Psavec Bartoň nechce být eurohujerem, naopak, po vzoru svého guru Vendelína Velikého, rozhodl se v řady hujerů obecných bez předpon a bez přívlastků přistoupiti.

Dobře mu tak. Proti gustu žádný dišputát. Jen mne zaráží, že i on cítí nutnost podoben mému psu nejprve bez ladu a skladu veškeré patníky okolní rychle obechcat, aby pak s výrazem rozhodným na správném místě přidřepl a pevně se sousředíc, potřebu velkou vykonal.

5 4
možnosti
TB

Tak dlouhý text a schopnost vyjádřit se k volbě Trikolóry opět nulová

4 0
možnosti

RvRvRvRvRvRvRv

Jeden známý, celkem inteligentní člověk, mne překvapil, že bude volit Trikoloru, protože mu vyšla v osobním předvolebním průzkumu. Ještě jsem nestačil jeho odkaz na průzkum politické sounáležitosti zhodnotit a už tu čtu další propagaci. Jsou průzkumy řádné a falešné. Ty falešné jsou součástí předvolebního boje!

Podle pravdy: Koronavirové šílenství skončí až po vzniku rovnováhy mezi koronavirem a společností. Té rovnováhy vedoucí ke koronavirové svobodě lze dosáhnout jedině imunizací. Přirozená imunizace přes prodělání nemoci vede k desetitisícům zbytečně zemřelých. Imunizace společnosti očkováním nevede k takovým ztrátám. Která cesta je přijatelnější?

:-)

2 6
možnosti
PV

P12a21v79e71l 26V25é83b27r

25. 9. 2021 11:06

Mýlíte se. Koronavirové šílenství skončí, až nebude prostor pro koronavirový byznys. A protože koronavirus je něco jako chřipka - bude tu stále a bude se vracet (i když nejspíš jako nepříliš nebezpečné onemocnění, což už je teď), tak se vždycky najde prostor pro nějaký ten kšeftík, jenom je třeba udržovat strach z té příšerné nemoci, natolik zákeřné, že si většina ani nevšimne, že to prodělali.

5 3
možnosti
PL

P84e14t40r 23L55o43r26e98n73c

25. 9. 2021 10:15

Než bych začal psát nějaké filipiky nebo sarkasmy, ještě jsem si honem projel tu Vámi zmiňovanou volební kalkulačku.

Mně taky vyšla Trikolóra SS!

To ale nemusí znamenat, že souzníme, nebo že jim to dokonce hodím...

Když totiž kromě těch nezávazných předvolebních hesel a řečiček (míněno obecně na kohokoliv)- a ty mají Trikaři asi "nejpravicovější" a docela transparentní - kouknu i na konkrétní živé lidi, co ty řeči vedou a na jejich "zázemí", pak už se s STS Chvojkovive-Brod rozcházíme...;-)

5 1
možnosti

Ano! Osobní poznání kandidátů je mnohem přínosnější než jejich vykonstruované programy a sliby! Mnohem cennějsí je jejich vztah k pravdě a úctě k druhému člověku!

Podle toho vnímám nejen Trikoloru SS, ale i SPD a Volný blok jako nevolitelné!

:-)

3 6
možnosti
Foto

Souhlas, mně taky, viz můj starší blog https://radkajohnova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=770900

Pokud se většina z těch, kdo TSS zvažují, rozhodne nenechat si vymývat mozek kampaní České televize za naše koncesionářské poplatky, máme šanci.R^

8 1
možnosti

Vaše alternativní myšlení, kdy skrze úsilí o vlastní svobodu právě tu svobodu ztrácíte, mne děsí! Právě tohoto alternativního myšlení se zneužívá v hybridní válce! :-)

2 5
možnosti
JS

Mně to vychází taky tak, ale mám obavy , že nepřelezou 5%.

2 1
možnosti
Foto

Každý máme jen jeden hlas, když ho všichni uplatníme podle svých preferencí, tak nepropadne. Nenechme se odradit. Viz můj komentář výše.

8 0
možnosti
FL

Dobrá volba Adame (hláška z filmu Mulholland drive). Mě taky vyšla, ale koalici budu je volit kvůli Svobodným.

5 1
možnosti
PV

P46a89v98e81l 94V39é18b56r

25. 9. 2021 9:14

Mně také vyšla Trikolora ... už před rokem (nebo jak je to dlouho, co vznikla).

Samozřejmě, jako u každé politické strany, navíc nové, nikdo netuší, nakolik se bude řídit svým programem, ale souhlasím s ním. Navíc, ta snaha po zesměšňování Trikolory (bez konkrétních důvodů), ta také o něčem svědčí.

3 2
možnosti
Foto

Šlachta je dost konkrétní a pádný důvod. :-/

0 1
možnosti
KT

Jak to, že nevíte?

Perte to tam, rovnou do žíly!

4 0
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,68
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články