Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

L37i79b63o35r 73B59í98l86e85k

25. 9. 2021 15:14

Boha jeho, že se tady někdo ještě svěřuje, koho bude volit jako z nouze ctnost, to je už o absolutní neschopnost celé zde nastalé politické situace, když před volbami se dělají koalice, pro mě je to nemyslitelné, že z voličů dělají úplné cvoky, tohle by mělo být taky nějak zvažováno ústavním soudem, jestli tenhle galymatyaš vůbec do našich voleb patří, já k volbám nechodím, protože je to marný, tady volby v tomto bordelu ale pozbývají ale opravdu jakýkoliv smysl, si někdo myslí, že se volbami něco změní, je na velkém omylu

0 2
možnosti
Foto

Dalo by se s vámi souhlasit, kdybyste k volbám chodil.

1 1
možnosti
Foto

V kalkulajdě mi vyšla také, ale byl jsem pro ni rozhodnutý už dávno.

8 1
možnosti
KL

O Trikolóře jsem uvažovala už dřív. A když mi vyšla hned ve třech "kalkulačkách", tak je, zdá se, rozhodnuto.

Vždy jsem volila ODS, přičemž jsem v několika posledních volbách měla čím dál intenzívnější pocit volby "nejmenšího zla". U Trikolóry ho v tuto chvíli nemám...

17 1
možnosti
LB

L12i12b86o73r 83B81í82l50e35k

25. 9. 2021 15:28

Jó, ta paní šéfová Trikolory Mayerová, ta má problémy už jenom v tom, že je argumentačně chabá, není to pravý lýdr, nemá tu schopnost obhajovat zájmy své strany, moderátoři to z ní musí vytloukat

2 4
možnosti
DR

"Když se na konci loňského roku začaly formovat koalice poražených z minulých voleb proti Andreji Babišovi, bylo jasné, že opoziční lídři nevěří ve své vlastní schopnosti a spoléhají se na to, že z malých stran vytvoří něco velkého."

No samozřejmě. Část té slavné opoziční hvězdné pěchoty se přidala do toho pochybného předvolebního pseudospolku jenom proto, že moc dobře ví, že samostatně by z toho parlamentu vyletěla jak namydlený blesk. Asi nemusím dodávat, že se jedná o traktoristu Jurečku, ale především o tu superhvězdu Pekarovou.

Jasná karma. R^

9 1
možnosti
JK

J63i68r41k73a 48K35o52r89n

30. 9. 2021 11:17

;-Dbolševik podporuje volbu pravice...dobrej guláš tláčo....

0 0
možnosti
PK

Jednak karma za blog a taktéž se připojuji k Trikoloře....R^

13 1
možnosti
Foto

Asi to moc od srdce nebylo, když vám nevyšel Babiš :-/;-D Ale vyšlo vám jeho béčko, tak můžete být v pohodě.:-)

3 13
možnosti
KT

Taky mi vyšla Trikolóra, ale nějak jim nevěřím.

3 0
možnosti
MM

Nezbývá mně než vám pogratulovat k vašemu výsledku a návodu jak volit. ;-D

4 1
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,92
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články