Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Od OF a jeho přechod k založení ODS jsem jeho volič, ale až v posledních letech jsem poopravil názor o něm, stejně tak jako o VH.

Stále patří k nej politikům po sametu a to bez ohledu na jeho krapet specifické narci myšlení. Kdoví jak to bude po smrti PK s IVK.

No a souboj B a B si myslím, není aktuální, bo veřejnost chce výměnu, takže spíše Ba a F.

2 4
možnosti
Foto

Já naopak sledoval VK od OF k ODS se silnou nedůvěrou, protože informací z jeho okolí jsem měl dost. Jeho vstup do politiky byl nejspíš řízen ze zákulisí Prognosťáku, tak nějak napojeného na jistou východní krajinu. Viz tam působící dvojitý agent Karel Köcher.

O jeho "ekonomických" schopnostech vypovídá např. to, jak by v zahraničí vypískán studenty. A to, co mi o něm řekl prof. Jiří Kosta (známý ekonom v Německu) to dokresluje. VK zůstal myšlenkově v dobách, kdy Kája Marxů smolil svůj kapitál. Newbýt Klause, samet by se vyvíjel mnohem lépe.

Inu, naivní Petr Korecký sedl na lep.

5 2
možnosti
JL

To jsou paradoxy. Václav Klaus volá do boje PROTI! A autor stojí za Klausem aby mohl konečně volit PRO! ;-D

4 0
možnosti
JH

Před covidem bych tu výzvu na návrat Václava Klause nadšeně podepsal, ale...

1 2
možnosti
Foto

Vy byste podepsal i návrat Jakeše a Husáka. ;-D

5 1
možnosti
Foto

Které B je větší. B jako B. A ono třetí B je vůbec tím největším. B jako byznys. Neb politika je jenom jedním ze segmentů byznysu, ba přímo oním byznysem, a to se státní podporou. Nakonec, o peníze jde, jako vždy, až V PRVNÍ ŘADĚ. Všechny ,,subjekty" na politic. scéně počítají, kolik to hodí. Jim. Do jejich kas. Za každý hlas, a obsazené sesle, o které se opět všichni servou. Jako psi. Názory rozdělují, koryta spojují;-)

2 0
možnosti
VL

Pro pravicového konzervativního voliče je pohled na současnou politickou scénu zoufalý.Obávám se,že tam už není pro pana Klause seniora místo.Rozhodně ne na výsluní,jak by on sám chtěl.

8 0
možnosti
Foto

V.K. sen. je dnes spíše již out. Jeho vykukování sice ještě asi sem tam někoho ovliní, ale to je asi tak vše;-)

4 0
možnosti
VB

Mám radši menší zlo, takže za Ba mám radši R. Který soutěžící politic. subjekt v blížících se volbách se bude jevit jako nejméně korupční? Možná ten založený R. Šlachtou.

3 1
možnosti
Foto

Nu, a kdyby to R.Š. nevyšlo, třeba alespoń ten senát. Pro něj. Tak JAKO JEHO KOLEGOVI Z BRANŽE. Tak nějak s Láskou;-)

2 0
možnosti
RK

Moc se mi líbí ten vítr, který mají koblihy z Pirátů.;-D

7 3
možnosti
LT

Já jsem Babiše nikdy nevolil, ale Piráty považuju za zlo.

Stejné zlo, jako když si (tehdy) mladí a progresivní po 2. válce zvolili Komunisty, aby vybudovali "světlé zítřky".

12 2
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články