Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oni asi toho Babiše ani porazit nechtějí. Sami neví, co by bez něj měli dělat

9 8
možnosti
ZD

Přesně, k zakrytí svých (ne)schopností by si ho museli vymyslet.

5 0
možnosti
Foto

Ona asi doba není zralá "hrát na krásu", v ideálním světě si to dost dobře představit nedovedu, ale v něm nežijeme....

0 0
možnosti
Foto

J94a94k15u75b 68T39o41m47i92s

28. 10. 2020 13:07

Mám to naprosto stejně a tedy jasná karma. Když jsem o tomto paskvilu poprvé slyšel, napadla mě otázka, koho že to teď ještě můžu volit na pravici?

5 6
možnosti
ZD

Zkuste ty, kteří to myslí opravdu poctivě! :-)

1 0
možnosti

Taky mi coby bývalému voliči ODS vychází jako nejmenší zlo ze současné nabídky Trikolora. Je smutné, že máme tak strašně slabou opozici.

2 7
možnosti
RK

Ta opozice je tak slabá, že obsadila většinu krajů a senát

11 3
možnosti
JK

15% je reálných. Jen ODS bude mít min. 10%.

2 0
možnosti
Foto

J11a33n39a 36M41a69j36o43v85á

28. 10. 2020 13:58

No to fakt nevím. Pro mne je to třeba extrémně velký problém a to je ODS moje "domovská".

3 0
možnosti
Foto

Já tu koalici vítám a myslím si, že je to velmi dobrý a správný krok.

30 12
možnosti

To záleží na politickém vkusu každého. Rozhodnou volby.

2 1
možnosti
JN

Fiala a celá ODS se patrně zbláznila. Do koalice s Topkou, která by se do parlamentu samostatně nedostala? O lidovcích platí totéž. To je politická sebevražda.

9 7
možnosti

Podle mne jim to ubere voliče. A navíc se jejich konkurence TOP 09 a KDU dostane spíše do parlamentu.;-D

6 2
možnosti

TOP 09 a KDU i jejich voliči se rádi svezou do sněmovny - je tady větší šance i když to taky není na 100%. Ale myslím, že v ODS, členská základna a voliči budou mít problém a budou tlačit na ODS za jasnější program směrem ke kořenům. Možná to Fiala nepřežije ty svoje vítačské a pravdoláskařské vrtochy.

5 3
možnosti

na přijetí eura nemám jasný názor. Takže mi tolik nevadí, když TOP 09 chce zavést euro. Ale to nadšení pro přijínání imigrantů ze strany TOP 09 nepřekousnu. TOP 09 je proimigrantská strana, dokonce víc než Piráti.

Nejen kníže, který v rozhovorech mluvil o české zaprd.nosti a že by česko uneslo ročně desítky tisíc imigrantů. Že musíme být více otevření světu a obohatit se. Že ve Vídni je daleko více multikulturní atmosféra. No ale taky pekarová a Kalousek se svým nadáváním babišovi ve sněmovně, že nechceme přijmout tzv. sirotky, že jsme bezcitní barbaři a že děláme ostudu

4 2
možnosti

pokud tuto kartu použije babiš v předvolební kampani, tak pochybuju, že tato trojkoalice překročí 15%

2 0
možnosti
Foto

J65a40n78a 90M47a69j36o85v47á

28. 10. 2020 12:00

Velmi smutně, až skoro neštastně s Vámi souhlasím a pořád nevím, jak si s tímhle poradím.

12 3
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,80
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články