Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J64i56ř90í 10F44o37g32e20l

16. 7. 2020 13:41

Jediným čím zaujal je číro v obočí.;-)

4 2
možnosti
PC

Pane Fogle,R^

... a to ještě spíše pubescenty než dospělé (opravdu dospělé, ne přerostlé děti).

0 0
možnosti
JB

J39a83k58u52b 35Š79o23l40c

16. 7. 2020 13:18

S tím hovadem to opravdu přehnal. Nechme to, každý si píše svoji vizitku sám.

Mě zaujalo, že se máme postarat o ubohé obyvatele Hongkongu. Proboha, co my s tím máme společného? Ale budiž, zde bych se nějakému množství uprchlíků nebránil.

11 0
možnosti
PK

Ti skončí v Londýně nebo v USA, Kanadě,

0 0
možnosti
LB

Pan Schwarzenberg mě nezklamal, protože jsem věděl, co mám čekat a přesně to jsem v rozhovoru i dostal. Tento člověk vždycky těžil z toho, že ho propagovala média, protože prostě nemá v občance napsáno Miloš Zeman, nýbrž jakékoli jiné jméno. Zbytek jeho osobnosti vytvořila jeho image noblesního pána aristokratického původu s motýlkem a fajfkou. Relevantních politických schopností měl vždy jen průměrně, servility až groteskní podřízenosti k EU a Německu měl vždy vrchovatě.

9 3
možnosti
Foto

R74o10m51a50n 25K25o96z47e60l

16. 7. 2020 18:10

Jo, cituji z MfD po volbách 2010 "Další dobrou zprávou je, že voliči odmítli aroganci a hrubost, což podtrhuje fakt, že se faktickým vítězem voleb stal staromódně noblesní KS":-P

0 0
možnosti
AM

Zajímalo by mne, jestli Kníže usínal mezi jednotlivými dotazy a zda mu redaktor rozuměl jeho huhlání a tím páden je ten článek správný.

3 5
možnosti
Foto

Myslím, že tento pán K. Schwarzenberg (politik) již přestává občany zajímat - a když už - tak málokoho.. :-/

2 2
možnosti
Foto

Pane Bartoni, po přečtení řady vašich článků mám silné pochybnosti o tom, že jste někdy od Karla Schwarzenberga cosi očekával. Jak vás tedy mohl zklamat?

7 2
možnosti
RC

Zeman potvrzuje vernost tomu, co sliboval?;-D;-D;-D

Zeman uz predvedl tolik veletocu, ze jedine, co mu dnes verim je, ze se bude dale mstit za opravneni i domnele vytky vuci nemu.

Staci se podivat na jeho veletoc s Babisem....

13 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 2
možnosti
  • Počet článků 2658
  • Celková karma 31,76
  • Průměrná čtenost 2016x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články