Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevěřím, že existuje žena, která se neumí sama učesat a upravit...

5 0
možnosti
LK

A také se sama stříhá 

0 0
možnosti
ND

Ještě by se dalo zmínit jak fungují v tv kde mají maskérny :-) někdo tam ty lidi přeci líčí, nebo ne? Co třeba v nedělním pořadu Otázky pana Moravce, tam je necesou ani nelíčí?

Navrhuji vyfotit všechny politiky a porovnat s jejich vzhledem před nouzovým stavem :-)

Alespoň je nějaká legrace...

8 0
možnosti
RC

to je zamestnani, nikoliv verejna sluzba....

1 2
možnosti
Foto

I95v34a73n 32M18a97r24e93k

22. 4. 2020 8:30

Pane Bartoni, souhlas a karma.R^ [>-]

3 0
možnosti
ND

Někde jsem zaznamenala, že i šéfka TOP ky musí navštěvovat kadeřnictví, protože má krátké vlasy a na těch je vidět růst vlasů nejvíc, no a ona je na stále stejně krátké hehehe

Tyhle starosti jsou fakt bezva :-)

10 0
možnosti
RC

Jenze sefka TOPky, na rozdil od ANOnistu netvrdila, ze kadernik doma je zakazany.

Asi jste nepochopila, ze i vlada ma v tech zakazech neporadek, ze vubec netusi, co plati!!

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/kadernik-doma-je-zakazany-zduraznil-vojtech-40321163

0 4
možnosti
MC

No myslel jsem si že opoziční dno PČR bylo nalezeno...mýlil jsem se.

13 1
možnosti
PS

P12e39t30r 64S56k42á54l48a

22. 4. 2020 8:43

Hledáte dno na špatném místě. Zkuste projevy prezidenta.

2 6
možnosti
Foto

Účes Aleny Schillerové patří do stejné kategorie, jako Mynářovo prase.

Ministr Vojtěch: "Kadeřník doma je zakázaný... Obecně je zakázáno poskytovat tuto službu." Divíte se, že lidi zaujmou 4 účesy A.S. během 3 týdnů? A paní ministryně ještě k tomu nehorázně tvrdí, že to ona sama.

Věrchuška do nás celou dobu hustí: zákaz, zákaz, zákaz, pokuta, zákaz, větší pokuta, zákaz.

Ale jak jde o ně, když jsou chyceni na hruškách, tak najednou ministr Vojtěch:

Kadeřníkům nikdo nezakázal, aby stříhali své klienty, pokud je to v soukromí. Ministerstvo průmyslu a obchodu to výslovně povolilo. Spousta kadeřníků tak dochází za svými klienty. Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch připustil, že to například doma možné je. Důrazně to však nedoporučil, ač ještě o den dříve tvrdil, že to není možné vůbec.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/uces-alenny-schillerove-kadernici-vojtech-prymula-nesmi-strihat-pravnici-opozice.A200421_103034_domaci_kuce

Lidi jsou celkem ochotní omezení dodržovat, ale musí být zřejmé, že nad tím někdo aspoň chvilku přemýšlel a když omezení vydají, tak že půjdou příkladem.

8 6
možnosti
Foto

Ono by to bylo asi fakt jedno, jen těch střípků papalášství našich osvícených je poslední dobou poměrně dost, tak to odskákal i účes paní financové. I přesto, že máme momentálně dost jiných starostí.

7 5
možnosti
ND

Filipe, malý příklad, když jsem se vdávala šla jsem ráno k nejlepší kadeřnici v Praze (Matuškovi), no a teprve další den kdy jsem se učesala sama mi to slušelo daleko víc hehehe (nemám v mobilu smajlíky) já jsem spíše čekala že se zmíní o své dceři, že jí s tím účesem pomáhá.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,90
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články