Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Za tento blog máte karmu i ode mě, ale přece jen mám dvě připomínky:

a) Nějak jsem nepochopil smysl Vaší věty: "Nastal čas, kdy dostává klíčový úkol ČSSD."

b) opravte si v článku odkaz s textem "vyjádřil zde" - odkazuje totiž na něco úplně jiného než na Váš předchozí článek.

1 1
možnosti
TH

Nás všechny Příroda vyřeší i Zemana.To je prostě Pravda.Polčák se prostě nebojí říkat PravduR^

7 12
možnosti
LH

Ale je o někom a o něčem.....

7 0
možnosti
LH

Však příroda se na Polčákovi a jemu podobných už vyřádila...

18 2
možnosti

Nátlak ze strany politiku a médií byl také nátlak. Takže zloděj křičí chytře zlodeje

9 1
možnosti

Celá řada politiku uz obvinila Babise bez soudu a nerespektovala ani státní zástupce, když stíhání zastavili. Jak mohou vubec pak mluvit o natlaku.

17 3
možnosti

Pletete si pojmy s průjmy. Europoslanec nemá v této kauze žádnou pravomoc a tudíž nemůže nic ovlivnit. Na rozdíl od Miloše Zemana, který pohrůžkou abolicí jednoznačně působí na rozhodování NSZ.

10 8
možnosti

P73e18t61r 85Č69e41j50k87a

21. 9. 2019 12:00

Můžete mi říct, jakým způsobem NSZ je ovlivněn možností, že prezident následně využije svojí ústavní kompetence s abolicí?

15 2
možnosti
TG

Výrok s. Polčáka mě příliž neudivuje. Od něho není možné nic dobrého očekávat....

Ale když čtu reakce lékaře a údajného křesťana pana Bohumíra Šimka, je mi z toho mírně řečeno nevolno. Zajímalo by mě, jestli by jeho reakce byly stejné v případě, že by v minulosti ideoví odpůrci V.Havla napsali, že Havla “vyřeší” příroda....

P.S. Jsem vděčný osudu, že mým lékařem se nikdy nestala osoba typu pana Šimka, doktora a falešného křesťana....;-)

19 5
možnosti

A nebylo tomu tak? Každý jsme smrtelní! A neznám nikoho, kdo by přál Miloši Zemanovi smrt! Ale znám hodně lidí, kteří by si přáli, aby dál nepodrýval autoritu právního státu u nás! :-)

1 4
možnosti
Foto

Však i na Vás si příroda počká. Nebojte! ;-D

2 1
možnosti
PD

Prezident nebere ohledy na polovinu národa a protistrana se má shovívavě usmívat? Ať pocítí svou vlastní medicínu.

10 11
možnosti

P62e54t57r 87Č94e67j48k45a

21. 9. 2019 11:13

Já jsem hlavně překvapen tím, že nikdo neřeší ten hlavní problém toho Polčákova komentáře. Totiž ten výrok, že doufám, že NSZ rozhodne o ZRUŠENÍ usnesení MSZ..... to probůh není politický nátlak?????? Tady poslanec evropského parlamentu veřejně deklaruje, jaké si přeje rozhodnutí ze strany NSZ.... co to znamená? Že nerespektuje rozhodnutí MSZ (už to je vcelku problém), ale že nebude respektovat ani rozhodnutí NSZ, pokud to potvrdí rozhodnutí MSZ??? Jde o učebnicový politický nátlak ze strany Polčáka na NSZ, ale protože jde o nátlak tím "mediálně vděčným směrem", tak to zřejmě nevadí. ;-)

15 4
možnosti

Souhlas!

Ale takových politických nátlaků z Hradu jsme svědky často! Zeman ani Klaus nectili demokratickou dělbu moci! Jejich excesy se šíří mezi lid politický i nepolitický!

Při příštích volbách musíme ctít morálku, liberální demokracii a občanskou svobodu! Vždyť přeci nejsme národem hlupáků!

:-)

0 5
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,76
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články