Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Pana Šarocha považuji za mimořádně statečného. Jinak by ten horký brambor přehodil na soudce. Ovšem i do návrhu obžaloby je nutné napsat jakého trestného činu se žalovaný dopustil. A to byl problém.

8 4
možnosti
VR

Na to je opravdu třeba mimořádné statečnosti, aby zbavil stíhání úřadujícího předsedu vlády, na jehož straně stojí prezident i ministryně spravedlnosti!;-D;-D;-D

5 1
možnosti
OU
JH

J78a67n 33H85a98r68v66a64n

16. 9. 2019 9:11

Jo jo, naděje umírá poslední ;-D

4 2
možnosti
Foto

žálobce prozatím pouze sdělil pro veřejnost ten nejjednodušší argument, který byl na stole. Stejně tak se lze divit, že s tímto argumentem už dávno se neoháněl sám Babiš a jeho advokáti.

1 0
možnosti
PP

Důkazní břemeno nese žalobce.

2 0
možnosti
SN

:-).......Samozřejmě, bezvýhradný souhlas! Sleduji Babiše od r. 2011, v Ostravě byla jedna ze zakládajících schůzí. To je můj člověk, jsem si říkal při cestě domů! Nemýlil jsem se.

UDělal tu konečně pořádek, včera jsem v TV viděl rozpáleného Kalouska, který udělal zásek 670 mlrd. a rozčiloval se jak dělá Babiš všechno špatně! A, že těch radilů, kteří by to dělali podstatně lépe, je : Fiala, Skopeček, Rakušan, Bartoš a další. Jak ty ubožáky, kterým byl uzavřen definitivně přístup k plným korytům vidím, tak se opravdu bavím!

Bylo by to na dlouho,ale je o fajn!

Ještě zmíním včerejšího Moravce......ten už se ani nestydí, jak prosazuje nastavenou laťku Čtv! Určitě to nekončí, není možné aby se něco nenašlo, jak dostat Babiše z politiky! R^R^R^!!

7 6
možnosti
Foto

;-D... toč se a vrč, můj kolovrátku, ...... ;-DR^

6 2
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,57
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články