Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Ikdyby se tohle v západní Evropě dělo denně, tak se místní lidé proti tomu budou bát ozvat. Dávno už nežijí ve svobodné společnosti, nýbrž ve zlaté kleci, o které díky katastrofální politice EU brzy zjistí, že díky zničení konkurenceschopnosti už také není zlatá, nýbrž z rezavého železa.

My ve střední a východní Evropě máme ještě šanci tyto procesy zpomalit, změnit k lepšímu. Učiňme k tomu, co je v našich silách.

A kašleme na média, která ten západoevropský strach, pasivitu a neschopnost šíří i u nás pomocí tendenčních zpráv, cenzury a autocenzury.

9 1
možnosti

J32a97k43u75b 12Š75o56l23c

30. 7. 2019 8:41

V červnu si černoch udělal výlet se znásilněním i k nám. Neslyšel jsem jedinou zprávu, jak chceme pro příště těmto případům předejít. Za mě jednoznačně obnova hraničních kontrol, samozřejmě selektivní a "předpojatá".

1 0
možnosti
RK

Ten přistěhovalec ze Srbska byl cikán, milé děti.

1 0
možnosti

Jsem zvědav, jak se k tomu postaví místní "sluníčkáři".

0 0
možnosti
SN

:-).........R^R^R^!!.......četl jsem také několik zpráv....imigrant nezmiňován. Muž z neznámých důvodů ,(jak zpíval Karel Hála), shodil ženu z dítětem......R^

1 0
možnosti
SB

Já vás opravím.

Tam se zpívalo nikoli "Z neznámých důvodů", nýbrž "Ze známých důvodů". Nutno říci, že ta akustika tomu špatnému porozumění nahrávala, protože to "e" tam bylo v každém případě a to "n" si ty lidské uši prostě domyslely. Též jsem si celé roky myslel, že se tam zpívá "Z neznámých důvodů", ale asi tak před rokem jsem si to chtěl poslechnout přes youtube a ono mi to tam našlo takhle.

Podívejte se na internet, že mám pravdu.

Ale kouzlo nechtěného, tedy tato slovní hříčka, v tomto případě promluvilo.

Já si myslím, že ten muž jednal "ze známých důvodů" nikoli "z neznámých důvodů".

Ale asi ne všude se o těch známých důvodech může psát. U nás naštěstí zatím ano.

2 1
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,70
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články