Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Vy všichni "kývači", co máte rádi řídit stát jako firmu.

Kdybych v práci slavil a pořádal mohutnou pijatyku, kterou bych zakončil na šefově stole v zasedačce, tak jsem druhý den bez práce...!

6 13
možnosti
JJ

A co to přece jen zkusit?Lidí je málo,mohlo by to projít...;-DRv

7 0
možnosti
Foto

Byli stavbyvedoucí, kteří při rekonstrukci Národního , při vstupu do hlediště smekli helmu. Vzdávali tak úctu tomu místu. Dnes dospělý chlap křepči po poslanecké lavici, a kobliháři to obhajují. Vždyť o nic nejde. I kdyby se v koutě vymočil, tak kobliháři dojdou k závěru, vždyť je to jenom místnost a WC bylo zavřené. O nic nejde. Postaví obhajobu na stylu Pepík a Karel a Tonda také a mají máslo a proč by je nemohl mít i člen hnutí ANO.

11 16
možnosti
Foto

;-D Nejni kaplička, jako ,,kaplička". A ,,pan kaplan" plakal v kapli. Hádejte v které;-)

3 0
možnosti
JR

J41a24n 14R30á33ž

8. 3. 2019 10:55

Paní Němcová daleko víc připomíná trapnou figurku, než pan Vondráček, neb svými častými více,či méně trapnými výroky na veřejnosti znevažuje Sněmovnu daleko víc, než pan Vondráčkem svým ojedinělým excesem s kytarou.

PS. Je dobře, že se do honu na Vondráčka nezapojili svými alkoholickými výstupy proslulí Hamáček s Kalouskem.

22 2
možnosti
Foto

Alespoň je vidět, jaké má demokratický blok skutečné problémy.

A k paní Němcové, stačí si vyguglit: Němcová rohlíky.

24 0
možnosti
SB

Mně asi něco uteklo, a tak prosím, aby mi někdo napsal, kde a v čem vězí problém.

Hrál něco neslušného?

Obnažoval se při tom?

Byl při tom na mol opilý?

Jestliže ne, tak nechápu, v čem je problém.

Kytara sice není můj oblíbený nástroj, já jsem to na ní ani nezkoušel a plně mi stačí můj klavír a moje panova flétna, ale nechápu, v čem spočívá problém, když někdo hraje na kytaru. Stejně tak kdybych byl kytarista, nechápal bych, v čem by spočíval problém v hraní na klavír nebo na panovu flétnu.

Nebo třeba na příčinou flétnu, na zobcovou flétnu, na pozoun, na mandolínu, na violoncello nebo na xylofon.

Opakuji, že nevím, zda s tím hraním nebylo spojeno něco, co by bylo nepřijatelné z jiných důvodů. V takovém případě bych viděl problém nikoli v tom hraní, nýbrž třeba v tom vulgárním textu, v tom obnažování nebo v těch opileckých manýrách. Nikoli však v tom, že hrál na kytaru.

26 3
možnosti
SB

příčnou flétnu, nikoli "příčinou".

Omluva za překlep.

0 0
možnosti
JH

Nejsem sám, komu tahle paní poslankyně nápadně připomíná jednu figurku ze Zvonokos:-)

24 1
možnosti
SN

:-)......Možná.....Eulálie Čubíková, nebo tak nějak podobně. Výstižné přirovnání!R^

10 0
možnosti
MB

ODS je mi blízká, pak chápu onu kritiku jako nutnost odpracovaného. Nepříkládám tomu vážný význam. Jde o cosi jiného. O oprýskávání Lesklé fasády Hnutí ANO. O prošetřování Babiše, o machinace Faltýnkovy, o rejdech Radních za slavnou Sektu. Dalo se to očekávat - Jasný důkaz onoho nereálného - Kde vzít nové, čisté a úplně čestné lidi? Čelní představitelé dali Morálce zcela nový význam. Je srandovní kritizovat Vonbdráčka s kytarou , když zase další spí přímo v klenotnici ! ... :-)

2 2
možnosti
Foto

Neexistuje profipolitik, který by se při své ,,lopotné žumpoidní práci" neušpinil. Jinak to platí např. i o mediích, a to až obecně, a nejen na ,,našem dvorečku";-)

1 0
možnosti
SN

:-)......Napsal jste to dokonale! Bezvýhradný souhlas, už jsem se vyjádřil k blogu paní Beaty Krusic.

Jenom ještě jednou zdůrazním......souhlasím s presidentem, že někteří novináři jsou opravdu žumpa, jejichž cílem je rozeštvávat národ.

Máte pravdu i v tom, že včera celý večer TV 24 nadšena radostí návštěvou Babiše u Trampa, jen jsem zíral! Všechno zapomenuto......podvodník, estébák,stíhaný....Babiš byl hvězdou večera! Nooo.......že je život veselý, jen se nesmí brát vážně! R^R^R^!!

11 3
možnosti
Foto

,,Estébák", pozvaný i na návštěvu centrály CIA, ani to nemá chybu. Asi leckomu, kdo je postižen permafrostem, ještě více úsměv zamrzl;-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 30,90
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články