Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

No a proč pane Bartoň ne? je to přece pro naše děti. Vaše ODS se hrdě hlásila k daňovým prázdninám udělované zahraničním firmám. Tak co se do prkna furt cpete a komentujete něco co jste sami dělali v daleko větší míře a pro cizí kapitál! Na vašem příkladě je zcela zřetelně vidět, že možná s titulem, ale myšlením nad věcí prostý.

1 4
možnosti
DR

Přesně. Nedělejme si žádné iluze že když ta zlá "levicová" vláda to dělá tak špatně, tak že případná tzn. pravicová to bude dělat lépe. Ta bude pro změnu vymýšlet zase jiné ptákoviny.

0 1
možnosti
MS

Pokud budou obědy zdarma i pro mé děti, tak s tím nemám problém pane Farský, ale nevím proč bych měl dotovat obědy zdarma různým parazitům na sociálních dávkách, kteří mají obědy dotované v příspěvku na dítě. Na sociální dávky nemám nárok, protože nesplňuji požadavky, takže jsem bohužel pouze v pozici plátce nikoli příjemce a musím konstatovat, že můj rozpočet je hodně napjatý, když vezmu v potaz kolik se mi odečte z výplaty. Budou i moje děti obědvat ve škole zdarma?

3 0
možnosti
JF

Nebuďte malicherný a neplačte nad tím, že vaše děti nedosáhnou na obědy zdarma. Platíte na spoustu jiných zbytečných věcí a daleko více. Zeptejte se toho mudrlanta na zvednutí DPH - to Vám nevadí, kolik toto vám vytáhne více peněz z kapsy. Komentoval jsem plky tzv pravicového politika strany, která rozdávala plnýma hrstěma internacionálnímu liberalismu (rozumněj marxismu)a jediná zvedala daně!!!!

0 0
možnosti
MS

Asi by jste si měl v hlavě ujasnit co vlastně chcete. V předchozím příspěvku jste psal, že jde především o naše děti. Takže to mám chápat tak, že moje děti jsou z vašeho tvrzení vyřazeny a nemám nad tím plakat? V tom případě můžou i ty vaše pojít hlady, když to berete takhle selektivně, které dítě smí mít oběd zdarma.

Jinak ano vadí mi i zvednutí DPH a placení sousty jiných zbytečných věcí. A proto mám souhlasit z další zbytečnou věcí, která je mimochodem obsažena v příspěvku na dítě?

V době, kdy se shání zaměstnanci a tlačí na růst mezd, neberu že někdo chce mít o 10 000 méně jen proto, aby nemusel nastoupit do práce. Z tohoto pohledu nemám ani pochopení ani zájem někomu dotovat jeho parazitní chování. Na ten růst mezd se tlačí hlavně proto, aby lidi jako já mohli mít po zaplacení všech zbytečných věcí ještě na jídlo pro oběd svých dětí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2653
  • Celková karma 31,22
  • Průměrná čtenost 2020x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články