Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Babišova koza?

"Stará anekdota vypráví o Čechovi, jenž se modlí k Bohu: „Pane Bože, můj soused má kozu a ta mu hodně dojí." Bůh ho přeruší a říká vlídně: „A ty, můj synu, bys jistě chtěl mít také takovou kozu, že?" A Čech odpoví: „Ne, Bože, já bych jenom chtěl, aby ta koza sousedovi chcípla."

12 0
možnosti
VH

Řekl bych, že vůbec nevíte, oč jde. Počínajíce našimi závazky, vyplývajícími z členství v EU (já pro něj nehlasoval!) a konče závazky ze samostaných dotačních kauz. Pokud někdo uděluje dotaci, má zpravidla podmínky. Je samozřejmostí, že orgán, který podmínky prověřuje se chová fétově a jejich nesplnění ve zprávě konstatuje.

(Souhlasím, že dotace jsou ve většině případů zbytečné, to je ale jiná.)

16 3
možnosti
VH

Oprava: "Je samozřejmostí, že orgán, který podmínky prověřuje, se chová férově...."

1 1
možnosti
DV

D13a10v86i44d 28V88l39k

5. 1. 2019 10:18

Mě můj táta učil , že krást a podvádět se nemá a nepravosti mají být potrestány. Váš táta to měl asi jinak pane Bartoš.Jestliže stavíte strůjce podvodu nad toho, kdo ho odhalil jste sám křivej jak paragraf. I když karma to bude veliká, ode mne ale ne.Rv

24 5
možnosti
JH

Že ale tahle karma leží Vlkovi pořádně na srdci! Neblbněte, na světě jsou i důležitější věci:-)

2 1
možnosti
Foto

Také nejspíše sním....takže, když je někdo gauner, je to OK, ale když jiný na to poukáže - na hranici s ním !

27 5
možnosti
DV

D27a23v90i30d 47V16l23k

5. 1. 2019 10:19

To je ten retrokomošskej pragmatismus to teď v Čechách frčí Tome.

2 4
možnosti
JA

J90i78ř46í 62A17l17e44x13a

5. 1. 2019 10:08

Aha. takže udavač je horší pachatele?

Vy anoisti máte zvrácenou logiku. :-(RvRvRv

18 5
možnosti
JU

J65i73ř53í 32U11r91b65a39n

5. 1. 2019 11:35

U anoistů je to takové selektivní, pokud udáte souseda, že nenahlásil pětikorunu do EET, tak budete vyznamenáni, pokud vyslovíte podezření, že jejich nejvyšší někam zašmelil pár stovek milionů, pak budete mít problém.

3 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
30 3
možnosti
VH

Řekl bych bída babišovská.

2 3
možnosti
JV

Máme podle komunistických pravidel okrádat jiné, a to občany pár zemí co EU financují.??

14 4
možnosti
OU
JH

Ano, tahle doba svědčí bonzákům. Inu Piráti!

6 13
možnosti
ZJ

.... máte pravdu. A hlavní bonzák všemu velí ze strakovky!

8 4
možnosti
  • Počet článků 2651
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2022x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články