Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak odborné i politické schopnosti nadšené babišovské Malé vykonávat funkci ministra spravedlnosti ve mně vyvolávají jisté pochybnosti. Už vzhledem k věku a praxi.

0 0
možnosti
Foto

Ano, to je možné, ale není to ani Vaše a ani moje zodpovědnost. Pokud tato vláda skutečně vznikne a dostane důvěru, pak bude výkon každého ministra měřítkem budoucího úspěchu nebo neúspěchu.

2 0
možnosti
JC

Končím se sledováním blogů na iDnes. Kam vlezeš, tam je Hermánek. Odborník na všechno možné...

7 0
možnosti
Foto

Tak vlivný jsem? A proč prostě neargumentujete? Na blogu idnes vychází odhadem tak 20 článků denně a já reaguji tak nanejvýš na čtvrtinu.

2 0
možnosti
JL

Mám pocit, že to celé probíhá v jakémsi věrnostním režimu. Volil jsi mne, zasloužíš vysoké státní vyznamenání. Nevolil jsi mne, tak máš smůlu. Paní Malá sice odborností nehýří, ale bude nad Babišem držet ochranou ruku. Může se to hodit.

13 0
možnosti
Foto

Bylo vydání Nikulina do USA odbornou nebo politickou věcí?

1 0
možnosti
Foto

Ministr je politická funkce a na odborné věci má odborné náměstky. Je tak těžké to pochopit?

2 3
možnosti
Foto

Samozřejmě takový trouba jako ministr spravedlnosti se hodí, má náměstky, kterým vše odkývá, protože neví, která bije.

2 1
možnosti
Foto

Já ještě jednou uvedu hypotetický příklad, který mě napadl.

Řekněme, že budu mít syna se zdravotním postižením, které mu bude bránit v řazení manuální převodovkou. A syn získá státní dotaci na nákup automobilu s automatickou převodovkou.

Já takové auto mám a tak mu ho, přes autobazar (který auta vykupuje, nikoli jen zprostředkovává prodej) prodám a on část kupní ceny uhradí ze státní dotace.

Uplyne pět let a situace se změní. Pravá synova ruka se zotavila, on může bez problémů řadit manuálně a tak mi to mé původní auto prodá zpět.

Dobu, po kterou musel být vlastníkem toho vozu splnil, ale já budu napaden, že mám zpět své oblíbené auto a přitom byla část nákladů hrazena z dotace.

Samozřejmě, že v mém případě by to nikdo neřešil. Ale ve velmi podobném případu pana Babiše to řešeno je a zpětný odkup akcií firmy Čapí hnízdo Agrofertem je interpretován jako trestný čin.

3 5
možnosti
Foto

A zde je moje inspirace:

Vladimír Hrubý 47349

Hrubě se mýlíte. Trestný čin (dokončení podvodu) se stal až zpětným odkupem akcií Agrofertem. Tedy cca půl roku před podáním trestního oznámení.

https://flaska.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180624_668162_blogidnes&razeni=time

1 2
možnosti
Foto

Právnické vzdělání totiž Táňa Malá získala na Panevropské univerzitě v Bratislavě, která nemá licenci na české právo a jejíž diplomy pro pochybnou pověst neuznává ani Česká advokátní komora. Její absolventi jsou v Česku nezaměstnatelní ať už jako koncipienti, nebo jako advokáti.

10 0
možnosti
Foto

Ministr spravedlnosti musí mít advokátské zkoušky? Může přece být třeba podnikovým právníkem, že?

1 1
možnosti
Foto

Mně není jasné, proč autor bagatelizuje fakt, že A. Babiš prošel vítezně volbami?

1 2
možnosti
MB

U komunistů byl problém, kdy stranickost předbíhala odbornost. Např. je to dobře vidět v Dukle 61, straně oddaný kádr dělá ředitele - pak 108 obětí šlendrian vedení. Rozuměl bych, pokud frenetická Malá by udělala kariéru v Hnutí Ano. Bylo by to logické. Jít do čela spravedlnosti je ovšem hrůza. Jsme tam, kde jsme byli ... :-)

6 0
možnosti
SN

:-)......Píšete výborně, ale jak je vidět z prvních diskusních příspěvků, nezavděčil jste! Jak dlouho trvá vyšetřování Parkanové, kvůli které svlékl údajně Kalousek Lessyho z uniformy? Jak dlouho trvá vyšetřování dr. Ratha?

Tady jde jen o jedno, vymýšlet furt dokola nějaké důvody, jak se zbavit Babiše v politice. Vadí, moc!!! Rozebírání republiky skončilo, už jako min. financí ukázal, že hospodářský výsledek státu může být lepší. Markantní příklad......odborník a radič v TV, Kalousek, udělal zásek 670 mlrd. Sobotka, jako min. fin. přes 200 000 mlrd.

Pokud se týká paní Malé.....přece nemusí být v čele ministerstva špičkový odborník. Má přece dost fundovaných odborníků k použití. Vždyť i legislativní "odborník" Benda má diplom ze z Plzně, kde se titul, jek se praví, získal za dva víkendy. Pro Vás......R^R^R^

1 8
možnosti
RS

R93a52d26e45k 21S57e63m33a

26. 6. 2018 8:57

právě že rozebírání republiky zdaleka neskončilo... Babiš mi fakt vadí, je to podvodník (sice ještě nebyl odsouzen, ale důkazy jsou jasné)

3 1
možnosti
NS

Můžete mi někdo vysvětlit, jak člověk, který řekne, že se může politikovo vydání k trestnímu stíhání o pár let posunout, se může stát ministrem spravedlnosti? .... Do jaké žumpy ses českej národe provolils ... Proboha! A jak může další fanatický koblížek toto veřejně obhajovat? Že jako nesouhlasit s tímto, je další útok proti trestně stíhanému StB agentovi Burešovi? Proboha!!!!

21 1
možnosti
Foto

Zcela určitě to nebyla vůbec první úvaha na toto téma. Diskutovány byly případy, kdy poslanec spáchá běžný trestný čin, který nesouvisí s politikou, třeba ublíženi na zdraví při nehodě, není sněmovnou vydán, a po skončení mandátu je teprve odstíhán.

1 5
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,86
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články