Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Názorově jsem na straně Slušných lidí, ale myslím si, že neměli právo na to, co udělali.

Trestní oznámení na ně bych i bral jako logické, avšak mělo by se měřit stejným metrem.

Proč oni nemají právo rušit divadelní představení, ale proč například David Černý má právo přemalovávat na růžovo něco, co mu nepatří?

Proč vzbouření redaktoři České televize měli mít právo na to, co udělali na přelomu let 2000 a 2001?

Proč Ztohoven má mít právo na protestní akce podle vlastního uvážení a Slušní lidé nikoli? Skupině Ztohoven prošlo i pirátské nabourání se do vysílání televize.

Proč nebyl potrestán člověk, který rušil Zemanovo řádně nahlášené setkání s občany? To nebylo na trestní oznámení, ale on nedostal ani pokutu.

Prostě jedna názorová strana na takové věci právo nemá a druhá ano.

To by v právním státu mělo být přípustné jen tehdy, když už to zachází třeba k propagaci fašismu.

Nemám sebemenší problém s tím, abych připustil, že Slušní lidé sice propagovali můj názor, ale zašli při tom příliš daleko a měli by být bráni o odpovědnosti.

Mám však problém s tím, že jsou to pouze oni a nikoli lidé z opačného názorového tábora.

19 1
možnosti
SB

Je zajímavé, že ti, kteří se nejvíce pohoršují nad akcí "Slušných lidí", plně schvalovali, když v mnohem větším rozsahu stejnou věc udělali na přelomu let 2000 a 2001 redaktoři České televize přímo v České televizi.

4 0
možnosti
JH

Nevkus - mi přijde jako spíše chytrácká charakteristika!!

Eliška Wagnerová prý někoho překvapila - to to ale trvalo, než jste se rozkoukala:-)

1 0
možnosti
Foto

Soudkyně paní Elišky Wágnerové jsem si doposud vážila. Teď jsem na rozpacích. Rv:-/

9 2
možnosti
NS

Kdyby Vám vtrhli náckové do baráku a ona případ rozsoudila tak, že byli v právu, tak by se Vám to líbilo?Rv

5 14
možnosti
JM

Jsem křeťan a hra uráží moje náboženské cítění, které mám zaručeny zákony a ústavou této země. Proč se politici (většina je ateistů) stále ohánění křesťanskými základy a přitom připustí (ba přímo podporují) nedodržování platných zákonů?

8 1
možnosti
NS

Které zákony byly porušeny?

4 6
možnosti

Naše veřejnoprávní televize považuje v dnešním teletextu Slušné lidi za "ultrapravicové hnutí". A já, který s jejich vzpourou proti tomuto vykalkulovanému "skandálu" souhlasím, jsem v sobě znovu posílil dlouhodobé přesvědčení, že opravdovou veřejnoprávností ČT hrubě pohrdá.

6 3
možnosti
NS

Za ultrapravicové hnutí je nepovažuje veřejnoprávní televize, nýbrž Ministerstvo vnitra. Veřejnoprávní televize pouze přebrala informaci.

2 2
možnosti
NS

Bez sluníček sedmitečných - typově pí. Wagnerová, a bez extremistů, typově "Slušní lidé", by byl život jednodušší a nekonfliktní.

1 0
možnosti
Foto

Slušní lidé nejsou žádnými extremisty. Proč by měli být? Vzali snad do rukou kalašnikovy jako v případě Charlie Hebdo?

4 2
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,78
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články