Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

konečně. tuhle analýzu ale měla udělat oficiální média

2 0
možnosti
Foto

Já jsem volil Zemana, protože nechci na hradě lidi, jako je Fischer 1, Fischer 2 či Drahoš. Jejich názory nelze kritizovat a nelze s nimi polemizovat, neboť žádné nemají. Jen jejich poradci je nastylizují do jakési bruseloidní podoby, prázdné pytlíky, do nichž se nahustí trocha hélia spolu s muslikulturními ideami a trochou enviro-, gender a vůbec levicově globálních prndů. Ať je Zeman sprotý třeba jako kanál, ví, co dělá, ví, co chce a hlavně nechce a stojí si za tím.

7 0
možnosti
PT

Od volby prezidenta, se mi líbí to žonglování s procenty. Volby byly tajné, ale všichni vědí, kolik procent kdo dostal od důchodců , mladých, modrých , zelených a já nevím jakých. To se snad půl národa živí těmi průzkumy?

3 0
možnosti
HB

Přesně to jsem psal hned v sobotu a jen k tomu dodávám, že ani pokud by se do druhého kola nedostal M. Zeman, neměl by J. Drahoš vítězství vůbec jisté, právě proto, že ho velká část lidí nevolila jako Drahoše ale jako antiZemana.

2 0
možnosti
JS

J51a67n 23S81v74a60t71e88k

30. 1. 2018 8:08

Byť jsem volil pana Drahoše (v prvním kole pana Fischera) a byť jsem volil podle výsledku různých předvolebních kalkulaček (tedy v obou kolech toho kandidáta, s jehož názory jsem se mohl nejvíce shodnout), souhlasím s Vámi, že i má volba byla ovlivněna přáním po ukončení jeho angažmá ve funkci prezidenta ČR.

Rozhodně nechuť k panu prezidentovi Zemanovi sehrála ve druhém kole prezidentských voleb významnou roli. Nemusela to být (např. jako v mém případě) volba kandidáta jen kvůli tomu, že nechci protikandidáta, nicméně myšlenky na založení nového politického uskupení s osobou pana Drahoše v čele, které jsem registroval včera v médiích, považuji za "cestu do pekla". Pakliže je někdy tandem Babiš-Zeman prezentován jako jistý druh mocenské spolupráce, potom opozice proti tomuto uskupení (přiberu-li k tomu i dva další politické subjekty v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR, potom Zeman+ANO+/KSČM+SPD/) by se měla spíše sjednocovat a nikoli drobit (tj. nezakládat nějaká nová uskupení, ale spíše hledat, co mají společného a co udělat jinak, aby příště politika, kterou prosazují, byla obrazně řečeno "na straně vítězů".

Rozhodně tomu ale nepomůže založení nějaké nové politické strany či hnutí. V parlamentních volbách volím někoho jiného (již dlouhodobě) a nevím, proč bych měl neustále přelétat od jednoho politického subjektu k druhému jak "motýl od květu ke květu", vzpomenu-li si na jednu píseň pana Wericha.

1 0
možnosti
JP

J31i71r67i 41P42r35a80j57z

29. 1. 2018 23:14

Já volil Drahoše v druhém kole, ale jen proto , že jsem nechtěl Zemana. Protože se mi nelibí jeho vystupování, chování, neumí přiznat chybu. Škoda , že tam neuspěl jiný kandidát . A nebo také kdyby se do druhého kola dostali jiní dva kandidáti, bylo by to zajímavější.

3 2
možnosti
JS

Chtěl bych se zeptat všech příznicvů prezidenta Zemana, co pozitivního udělal tento mstivý narcis a soudem uznaný lhář pro tuto republiku a občany? Já jsem zatím na nic nepřišel.

8 8
možnosti
DM

Odpovědí se nedočkáte, zato mínusů ano:-)

2 1
možnosti
VB

Prosím, ať je Miloš Zeman zase na Hradě. Bude dělat „jenom“ ostudu (nebo se starat o zábavu, jak se to vezme), jeho nevoliči jej budou v zájmu vlastního duševního zdraví bojkotovat (zde návod) a život půjde dál.

Co když jej ale lidé volili z důvodů daleko zásadnějších, kvůli tomu, co reprezentuje? A to je ignorování a umlčení nepohodlných médií, mobilizaci proti vymyšlenému vnitřnímu nepříteli, směřování ven z Evropské unie, přítulnost k Východu, normalizace společnosti ve stylu Maďarka a Polska. Co když si většina voličů toto opravdu přeje?

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=646653

1 5
možnosti
FB

"Stop imigrantům a Drahošovi" - Z toho pozitivita vyloženě sálá... Opakuji si to jako mantru a cítím, jak jsem zcela nabitý pozitivní energií. Uff...

11 8
možnosti
Foto

Vítězná strana bojovala naprosto férově, viz např. video s opilým Drahošem, přes 100 tisíc shlédnutí.

-

Předmět: RE: Re: Fwd: FW: Ožralý Drahoš !!! Tu kreatůru volí jen jemu podobní

https://www.youtube.com/watch?v=-AvGftZBeMo&feature=share

-

K disposici jsou i doprovodné texty mailů, které to šířily, leč jejich obsah nelze uveřejnit, neb by mi to smázli.

9 2
možnosti
FB

V souvislosti se Zemanem se dá mluvit o pozitivní energii?

10 2
možnosti
JZ

Zeman na rozdil od Drahose neprezentuje pozitivni energii jako svou hlavni devizu, to bude asi mit jistou relevanci, co rikate?

7 2
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,57
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články