Diskuse

iHned.cz zrušil diskusi pod články

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Je treba oddelit hodne plev od zrna, ale diskuze mi prijdou na clanku to nejzajimavejsi.

1 0
možnosti

Ihned nejdříve zpoplatnilo články (po několika zadarmo) a teď zrušilo diskusi. Já jsem si ho vyhodila z oblíbených, prostě už není důvod..... Myslím, že pomalu nastane čas, kdy zajde na úbytě - příjmů z reklamy.

2 0
možnosti
Foto

Často bývá diskuze zajímavější než samotný článek, ale pořád platí, že čím horší nebo hloupější článek, tím horší a hloupější diskuze, takže rušení diskuzí vnímám jako nadávání křivohubých na křivé zrcadlo. A asi nejhorší varianta je diskuze předžvýkaná od jednoho schvalovatele, protože v té nezjistím, co si lidé myslí, v té zjistím, co si myslí jeden a to je málo.

6 0
možnosti

D71a91v25i62d 39V63l46k

13. 9. 2017 14:00

Souhlas a karmaR^

3 0
možnosti

Nadávali jsme na minulý režim a dnes je to již horší než to bylo! Pamětníci minulé doby pomalu vymírají a mladí si myslí, že je to normální a proto jim to nevadí?

1 2
možnosti
Foto

Větší hloupost už jsem dlouho nečetla.

1 0
možnosti

dříve vysílala Svobodná Evropa a slyšela jsem, že to potom chlapi probírali na šatně před nástupem do rachoty,bolševik vymyslel rušičky. Dnes je díky Bohu internet a snad už každý si může utvořit názor sám, proto byl stvořen cenzor-tzv.editor., myslí,. ne jsem přesvědčená, že to mají ale marné, jen je třeba si pamatovat jejich jména.

5 0
možnosti

Strana je pak rozdrtí tvrdou pěstí....To už tady bylo:-P

1 2
možnosti

EU cenzura postupně utahuje šrouby. EURv

8 2
možnosti

Určitě to přikázal nějaký aluminiát. Asi Soros.;-D

1 3
možnosti
Foto

a má vůbec cenu diskutovat? když mažou i třeba tyto příspěvky?

1) proč jste mi smázli senilní president??????????????,

senilní --sešlý věkem, stařecký, vetchý

probůh co je na tom neetického?????,

2) To zas tady bude géniů, proč mám vždy pocit že nejmoudřejší vzorek lidstva chodí do diskuzí IDNES

6 1
možnosti

Asi je urazil ten prezident ;-)

2 0
možnosti

"Sprosté urážky a hloupé poznámky vidím a registruji," Jasně, navíc autoři takových příspěvků se tím krásně odhalují, takže je to v podstatě prospěšné, a ohrožuje to maximálně jejich pověst, nic jiného:-)

8 0
možnosti

P32e69t80r 87M31u14n34z67a30r

13. 9. 2017 12:55

Bohužel podle současného judikátu je provozovatel za tyto příspěvky odpovědný. A pokud je nemaže tak, by ho mohl někdo žalovat. A pokud si nechce přidělávat starosti se selektivním mazáním, tak to prostě zruší úplně.

1 0
možnosti