Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma. :-)R^

1 0
možnosti

J76a51k53u61b 52M78a82c94h

9. 4. 2017 8:54

Dík za článek, není co dodat.R^R^

3 0
možnosti

K46a83r84e43l 14B56o68k

8. 4. 2017 9:59

Velice pěkně napsáno. Karma.R^

12 3
možnosti

Když se podíváte jaké šílenství, které vládlo v rusku před jeho volbou, musí být to zklamání hrozné... :-)

https://www.youtube.com/watch?v=M0I1HXBWyvc&t=3s

11 2
možnosti
Foto

Mě osobně zajímá , jedna věc a to, proč podobný útok přišel tak pozdě? Z jakého důvodu Západ několikt let nečinně přihlížel ničivé válce a masovému vyhánění lidí? Z jakého důvodu bylo umožněno Rusku, aby se roztahovalo v Sýrii? Jak je možné že tak dlouho trvá zničení vojensky poměrně slabého Islámského státu?

9 2
možnosti
Foto

Budete se divit, ale protože má smlouvu s legální vládou v Damašku a Majdan se zatím nepovedl.

7 7
možnosti
Foto

Tak trochu bych to Trmpovo gesto přirovnal ke svému, asi 20 let starému gestu. K mé, asi osmileté dceři jsem vyfasoval ještě dvě další děti své přítelkyně, které byly přibližně v tom samém věku.

A když jsme seděli na zahrádce jedné hospody v LB, tak děti značně hlučely a já chtěl udělat gesto "bu bu bu" a tak jsem silně, se slovy "a bude klid", praštil pěstí do stolu.

Jenomže, stůl nebyl stůl, ale jen prkna na dvou kozách, která spolu nebyla nijak svázaná (ta prkna).

A tak se to prkno, do kterého jsem udeřil, silně porhnulo a jak zapružilo, tak katapulovalo moje pivo na zem.

Byla to tzv. Collateral Damage a musel jsem si koupit nové pivo. A podobně, bez velkého účinku, bylo i toto gesto. Koza se nažrala a vlk zůstal celý.

P.S. Jen hlupák si mohl myslet, že DJT bude jednat proti americkým zájmům tímto gestem skvěle zavřel hubu domácím kritikům, kam také bylo mířeno.

4 9
možnosti

i vy jeden Trmpe! ;-)

1 1
možnosti

ano Trump zklamal a vy jste to samozřejmě věděli dopředu ;-D Jste štěstím bez sebe, že to amíci zase někde rozbombardovali a armády, které účině bojovaly proti IS oslabily. Asi se těšíte jak to nandají i rusákům a díky svým Tomahawkům nastolí světoví mír ;-D;-D;-D;-D

2 15
možnosti
Foto

Ono to oslabení nebude tak horké. Nevěřím, že jim rozbili 20 letounů, tedy 10% syrského vojenského letectva.

2 1
možnosti
  • Počet článků 2650
  • Celková karma 31,93
  • Průměrná čtenost 2023x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články