Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

copak proruské blogy, v šoku z věrolomnosti republikánských vrahů z Volstrýtu musí být hlavně jejich ideoví vůdci, zadavatelé, organizátoři a financující. Myslím, že se teď tak den dva bude někde "pod Moskvou" vymýšlet nová strategie a pak se mašinerie trollů rozjede znovu, jen co se na Sputniku objeví oficiální stanovisko a pípnou mobily, že ve schránkách je e-mail s instrukcemi. Trochu to asi zbrzdí víkend, ale třeba takový Hermánek jede nonstop, ten bude asi první, kdo najede na novou linii. Máme se na co těšit. ;-)

Za mě karma všech karem R^

9 4
možnosti
Foto

To jsou ale fantazie. Je to známo, jako "neklidné ranní probuzení".

Ale jinak, děkuji za zmínku. Jenom ty intrukce bych potřeboval. Ale třeba mi je Roman pošle.

3 0
možnosti
Foto

Já myslím že vám to tu proruští komentátoři patřičně vysvětlí. Už jsem zaznamenal úvahy, že Trump byl oklamán svým okolím, že ho semlela byrokratická mašinérie, že jedná pod tlakem demokratického tábora .... . Uvidíte. ode mě karma R^

11 4
možnosti
Foto

Nechápu, pane Flaško, že můžete být tak naivní. Ačkoli... Možná bych se divit neměl.

3 3
možnosti

....ty umíš cizí jazyk, Marekuo?8-o

1 3
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,92
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články