Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

"Příliš mnoho psů, zajícova smrt." Tak je to i s Americkými agenty, je jich všude až moc. Doufám že se sami mezi sebou nepoperou.

1 2
možnosti
MD

Aaale, dobre tak, amikum, at se sami navzajem trochu podusi ve vlastni stave. Jejich domyslivost uz dosahovala nezdrave urovne.

1 2
možnosti
Foto

Já si teď zapnul CNN a je to jako za Gottwalda, když se honili "američtí agenti".

4 3
možnosti
Foto

Já jsem na něco přišla, ale nemám čas o tom psát. Flynna už pozoruju delší dobu, psala jsem o něěm před rekm, to on implantoval Trumpovi myšlenku, že USA stvořili Islámský stát. Ale co je nejzajímavější, hádejte, vedle koho sesazený generál Flynn seděl u stolu, když přednášel Putin v RT? S Cyrilem Svobodou. Flynn měl sluchátka na překlad, a Cyril rozumí jak rusky, tak anglicky. Věřte, že to celé, včetně hacků z Ruska do stránek štábu E. Macrona, jenž se přátelí s Babišem, je vlastně jen komplot Cyrila Svobody, aby se znovu dostal k moci a zničil Andreja. Dejte na mě. To není žert. To je realita.

0 0
možnosti
Foto

No možno nie sú odpočúvaní tí z Trumpovho okolia, ale tí Rusi. A keď tých Rusov odpočúvali, akosi zistili aj to, kto je na druhej strane. ;-)

0 3
možnosti
VPS

Začínam si myslet, že Američanům vadí dvě zásadní věci:

1. Že se Putin vůbec narodil

2. Že Hitlerovi ten blitzkrieg "Drag nach osten" nevyšel

2 3
možnosti
Foto

Nejvíc americkým tajným službám vadí nepochybně sám prezident.

To už v dějinách bylo. Takto odrovnali Nixona a teď to chystají na Trumpa.

5 2
možnosti
  • Počet článků 2650
  • Celková karma 31,92
  • Průměrná čtenost 2023x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články