Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Já jsem proti anexi Krymu Ruskem a tohle se mi na Le Pen vůbec nelíbí.

Avšak bližší košile než kabát: Jestliže mám na výběr mezi člověkem, který sice obhajuje anexi Krymu Ruskem, ale ve věci migrantů zastává názory, které se mi líbí, a člověkem, u něhož je to naopak, pak s těžkým srdcem jdou zájmy Ukrajiny stranou a nastupují zájmy mé vlastní. Tedy zájmy České republiky, protože jsem obyvatel i občan ČR. Tedy zájmy Evropy, protože ČR je součástí Evropy.

Proto i takováto Le Pen mi je bližší než například nás Karel Schwarzenberg.

3 1
možnosti
JM

No on ten Karel ani tak náš není. A hlavně je potvrzeným členem Rady 300, neboli globalistického orgánu (složeného povětšinou z příslušníků starých královských, šlechtických, průmyslnických a finančnických rodin), který tvoří globální rozhodnutí

4 0
možnosti
JB

Takže když Německo vojensky obsadí třeba Lotrinsko a následně je pak po vítězném referendu připojí, tak paní Le Pen nebude proti?

0 0
možnosti
JM

Akorát, že Rusko Krym neobsadilo, ono tam ty jednotky již mělo....

2 0
možnosti
Foto

Podle mezinárodního práva tzv. nelegitimních kroků ze strany různých států bez rozdílů proběhlo v moderní historii množství. Legitimními se staly, protože je provedli vítězové. Nevím, co řešíte. Le Penovou, že jsi půjčila v ruské bance? Víte, že např. Citibank je v podstatě arabskou bankou? Doufám, že u ní nemáte účet, pane Bartoni.

7 0
možnosti
JM

Z hlediska mezinárodního práva máte jistě pravdu. Nicméně vám to trošku zkomplikuji:

1. Která ukr vláda měla vyhlásit to krymské referendum? Ta pučistická ergo ilegitimní?

2. Z hlediska mezinárodního precedentu: Jak byste charakterizoval odtržení Kosova od Srbska?

9 0
možnosti
JM

A jinak samozřejmě všichni víme, že připojení Krymu k RF byl akt geostrategický neboli z hlediska bezpečnostních zájmů Ruska naprosto nutný. Hovořím záměrně o zájmech, protože kritici připojení Krymu se tváří, že Rusko žádné nemá a ani na žádné nemá nárok.

5 1
možnosti
VK

JoJo. Vidíte paralelu s Robejškem?

Jinak karmaR^

1 0
možnosti
OF

Ta bába nemá rozum.To referendum je nezákonné, tudíž neplatné.To se nemůže poradit s právníky ? A toto by chtělo vládnout Francii?Rv

1 6
možnosti
JM

Předpokládám, že stejně drsně přímočaré stanovisko zastáváte i v případě Kosova (myslím odtržení, protože tam ani to referendum neproběhlo)

9 0
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,87
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články