Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Crassula arborea má krásné květy připomínající závoj nevěsty svojí jemností a drobnými kvítky. Také jsem byl překvapen, když mi vykvetla! Citlivá je jen na fusarium a to je smutný pohled, když jí odpadává jeden článek za druhým!

0 0
možnosti
ŠM

děkuju....v létě to prubnu...

0 0
možnosti
Foto

Mně cca 70 stará tlustice (mám ji po své babičce) kvetla prvně před 3 lety. Teda na to jaká je to "džungle" měla květy na cca 5 stoncích. I tak jsem zírala, neb jsem rovněž viděla prvně - a taky naposledy.

Takže Vám děkuji za možný návod - zkusím to a uvidím.

Vám tedy ta tlustice nádherně vykvetla - dovolím si závidět.

0 0
možnosti

Pokud ji budete přes léto mírně přihnojovat, bude mít kvítky na všech stoncích!

0 0
možnosti
Foto

Tak to opravdu koukám, tlustici jsem kvetoucí nikdy neměla. Ta moje byla už hodně velká, že se na podzim zlámala, takže jsem nasadila znovu malé řízky. Nemám v paneláku balkón, takže ji ani kvést nikdy neuvidím. Děkuji za foto v článku

0 0
možnosti

Zlomení tlustice většinou provede houba fusarium!

0 0
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,86
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články