Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta pohádka byla opravdu příšerná, ovšem nikoliv jako politická agitka. Tajemství staré bambitky bylo mnohem angažovanější a přesto patří k nejlepším pohádkám posledních let. Čertí brko začalo dobře nicméně pak se to zvrhlo ve sled hloupých scének, doplněných přihlouplými písničkami, což je strašný nešvar. On ten příběh vůbec nedržel pohromadě

1 0
možnosti

Nevím, nevím. Kdyby to měla být alegorie na Babiše, nejspíš by se tam místo buřtů a piva rozdávaly koblihy.:-)

2 0
možnosti

Už sám nápad, peklo jako úřad, se jeví tak nějak kafkovsky.

Neviděl - nehodnotím, ale nápad se mi líbí.:-)

2 0
možnosti

Žádného Babiše bych v tom sice neviděl, nicméně je pravdou že větší demokratickou pohádkovou hovadinu jsem už dlouho neviděl. Naštěstí na rozdíl od autora

2 0
možnosti

jsem jich viděl víc takže nebyl problém si spravit chuť.

1 0
možnosti

J77i28r26i 41B77o71r

27. 12. 2019 13:26

Já sledoval ještě Vánoční projev.

0 0
možnosti
Foto

Skvělá pohádka, dík, že jí děláte reklamu! ;-D

4 1
možnosti
Foto

Neznám větší politickou agitku, než byla komunistická Pyšná princezna. A jaká je to hezká pohádka. Ony totiž pohádky jsou především pro děti, kupodivu, a ty to neřeší.:-)

7 1
možnosti
Foto

Ale je to jenom pohádka?

1 0
možnosti
Foto

p.s. ona i politická agitka může časem zlidovět... Pyšná princezna, Císařův pekař...

5 0
možnosti

Tak, tak, občane Vracovský, ty pohádky jsou politikou přímo prolezlé.

:-)

3 0
možnosti
Foto

Jako dítě jsem někdy v padesátých letech dostal knihu podobných pohádek od nějaké autorky - možná M. Majerová. Mrknul jsem na začátek první a víc nečetl. Každá pohádka je alegorií nesmí to ale být přehnaně do očí bijící, jako by divák nebo čtenář byl blb, který jemný jinotaj nepochopí.

2 0
možnosti
Foto

Spíš to byla nějaká taky spisovatelka Pujmanová.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,53
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články