Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle těch zveřejněných fotek, pan profesor hltal každé Minářovo slovo. Má teď určitě nabito. :-)

3 0
možnosti

:-).....Luboši.....já jsem se toho pohledu nemohl nabažit! Už jsem to psal....nýmand, ale opravdu nýmand,nevzdělaný, nedostudovaný, dutá hlava....a akademicky vzdělaní lidé na něj hledí jak na zázrak ! R^R^R^

3 1
možnosti

Tady se dá použít velmi oblíbený "argument" místních komunisto a rusobijců a tj. vrána k vráně sedá.

3 0
možnosti
Foto

I63v71a63n 47M24a69r28e67k

15. 11. 2019 14:52

Pane Bartoni, karma. R^[>-]

7 0
možnosti
Foto

je zajímavé, že nejvíc o té Letné mluví ti, co to považují za plácnutí do vody a určitě tam nepůjdou.

3 4
možnosti

:-).......Fotografie z té schůzky je od včera k zahlédnutí na FB........noooooo, čuměl jsem! Týpek, 24 roků, nedoštudovaný, nic v životě nedokázal a ten demoblok vč. Bartoš, tam na něj hledí jak na svatý obrázek! JSem opravdu starý, hodně jsem zažil, ale....že se dožiju téhle kašpařiny, to by mně v životě nenapadlo ! R^R^R^!!

13 3
možnosti
Foto

současný politický systém vytvpřily právě ty tzv. "demokratické" politické strany, které si od změny slibovaly zvýšení svého vlivu. Výsledek byl přesně opačný, jak je u stran Miroslava Kalouska, Karla Schwarzenberga, a podobných jedinců zvykem. Je tedy jen na nich, aby přesvědčily Milion chvilek, že svůj letitý legislativní paskvil po vítězných volbách ostraní.

7 3
možnosti

Jasné a přesné. Karma.

7 1
možnosti
Foto

I hloupá myš v bludišti pozná po pár pokusech, kudy cesta nevede. Opozice spolu Michprdem budou tak dlouho tlouct hlavou do zdi, až si ji rozbijí.

19 3
možnosti

Tak toto přirovnání jsem ještě neslyšel...to přebírám do svého repertoáru plagiátů...nohsled to jistě okomentuje;-D

3 1
možnosti

:-)Tihle představitelé chvilek jsou zřejmě okouzleni sami sebou.Zřejmě ani nečekali, že je někdo bude brát vážně

14 1
možnosti

Proč se tedy o ně tak zajímáte, "disidente"? Svěřte se kdo vás bere vážně, nové sady se nepočítají. Tož včil!

3 14
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS