Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J22i80r71i 17C57e79e

3. 7. 2019 14:14

Problém Turnerova pamfletu spočívá v tom, že naprosto ignoruje realitu a kritizuje problémy o nichž se autor domnívá, že jimi Itálie trpí.

Nesmysly o "neřešení ekonomických problému" počínaje, po "neschopnost nalézt řešení migrace" konče.

Krom ignorantských výkřiků do tmy a obvyklého míření mimo terč Turner nic dalšího nenabízí. Neznalost italských reálií a politické situace z Turnerova článku přímo čiší.

3 0
možnosti
VK

Naprostý souhlas.

Proč si německá kapitánka Sea-Watch 3 plující pod vlajkou Nizozemska nedojedná dovoz nelegálních migrantů rovnou s Německem či Nizozemím, a zatěžuje s nimi Itálii?

13 0
možnosti
SB

Já jsem článek pana Turnera pochopil především jako výsledek jeho ideové posedlosti.

Ani ve snu by mě nenapadlo dávat do nějaké souvislosti migrační politiku a míru zadlužení té či oné země. Jak jsem napsal v diskusi přímo pod článkem pana Turnera, když chci k někomu do bytu nebo na zahrádku, tak on má plné právo mě tam pustit, nebo naopak nepustit, ale v žádném případě toto jeho právo není nijak omezeno nebo naopak zvýšeno skutečností, zda má dluhy, či nemá.

Prostě byt nebo zahrádka patří panu Novákovi, a když mi řekne, že mě nedovoluje vstoupit, tak tím to pro mne končí a v této souvislosti mi nic není do toho, že u Komerční banky má šestimilionový dluh a že u soudu už leží návrh na exekuci proti němu.

A stejně tak je to se vstupem na italské svrchované území. Co je německé kapitánce lodi nebo africkým migrantům do toho, kolik má Itálie státního dluhu? To je mezi italským státem a jeho věřiteli. Nikomu dalšímu do toho nic není.

Jestliže pan Turner vedle sebe klade tyhle dvě na sobě zcela nezávislé věci, je vidět, že mu vůbec nejde o argumentaci jako takovou, nýbrž jen o záminku, jak dojít k tomu závěru, který odpovídá jeho ideologii.

26 0
možnosti
PB

Souhlas, karma. Taky jsem zůstal nevěřícně čumět na to, že si ještě dnes pan Turner myslí, že ti lidé vyplouvají na moře s čistými úmysly doplout do Evropy a vono saprlot se zrovna něco pokazí, oni náhodou ztroskotají a někdo zase čistě náhodou pluje okolo a díky Bohu je pak zachrání. A to se opakuje tři roky stále dokola a u všech.

To je jako věřit ve čtyřiceti, že Ježíška přinesl paní Ježíškové taky čáp.

25 2
možnosti
  • Počet článků 2652
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2021x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články