Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M74i59l98a52n 22V68i73k

4. 3. 2019 16:38

Hamáček se domnívá, že jeho strana překonala nejhorší období; domnívat se může, ale mám dojem, že ŠSD je jak jejich Střelnice - před demolicí ;-D

1 0
možnosti
VF

Vedení je jedno kolik budou mít%. Jim stačí když nepadnou pod 5% a budou mít nadále přístup ke korytům. To je jediné o co jim jde. Dokud se úplně neočistí od toho politikaření uvniř strany a prosazování stále stejných lidí nedostanou se nikdy výš než jsou teď. Mejdan skončil.

4 0
možnosti
RC

Zas tolik jedno jim to byt nemuze. Bez dostatecneho poctu mandatu je prisun penez ze statniho mizerny a ten astronomicky dluh Alnerum se z neceho zaplatit musi.

0 0
možnosti
ZD

Váš článek se přesně shoduje s mými názory a postřehy. Od ČSSD a ODS jsem čekal sebezáchovnou vnitřní revoluci, kterou jak jsem doufal vyvolá působením v politice pan Babiš. Správně jste nazval betonáře betonářem.

3 0
možnosti
DR

Ano. Další frašku volby předsedy některé z parlamentních stran máme za sebou. Ale bylo to opět obrovské napětí kdo to asi bude. A nečekaně zvítězil "betonář", jak mu říká autor, já mu říkám zase slalomář ale to je nepodstatné. Podstatná je ta údajná jednota, kterou už vzhledem k tomu že se někteří členové dokázali pohádat ještě na sjezdu, snad v té straně vidí opravdu jen ten Hamáček.

6 0
možnosti
LC

Hamáčkovo holedbání je jako přes kopírák Sobotkův projev. Možná jen sáhl na sekretariátu do šuplíku a vyrazil na sjezd. Chybělo mně tam jen to "dostal jsem silný mandát".

7 0
možnosti
ZD

Stejně jako další jejich věčně zelené : zdroje jsou (Maláčová).

1 0
možnosti
SN

:-).........Dobře napsáno! Petříček je propadák, jestli nemají nikoho lepšího, tak ať min. zahraničí zruší. Babiš to elegantně vyřeší! R^R^R^

1 1
možnosti
Foto

jystěěěěě, ať žije nedostižný vůdce

5 0
možnosti
TT

Předvolební chyba Sobotky spočívala v tom, že sliboval jenom to co by (možná) šlo splnit. Hamáček se už poučil od Babiše a převzaj jeho zásady, na sjezdu slíbil, že ve volbách bude slibovat všechno všem, kromě podnikatelů, které bude potírat, co to půjde. Ale opět chyba a vítězství ANO: do voleb už nic nezbude.

Jenom poznámka k Petříčkovi, nejmenší podporu z místopředsedů získal proto, že není beztvará hmota. Takže jeho zvolení je potřeba vnímat jako porážku "Zemanova" křídla.

8 4
možnosti
PK

Tak já na stará kolena jsem přes všechny problémy přesvědčen, že patříme na Západ a lepší varianta není a nějaká představa o samostatnosti a neutralitě je iluze. A něco se nechá, sice pomalu, měnit, jako naivita k migraci. Ale o úrovni ministra zahraničí mám opravdu jiné představy a nemyslím si že hoch "povyroste".

5 2
možnosti
Foto

J90o23s53e22f 23B76a14s34l

3. 3. 2019 9:53

Napadá mi Švejkův výrok, "Ještě jedno takový vítězství a jsme definitivně ztraceni!"

Sobotkovi taky zvolili všechny co si přál a jak dopadl.:-/

9 0
možnosti
VE

"Naši nepřátelé jsou ti, kteří chtějí ožebračovat, odírat obyčejné lidi" - Vzhledem, k tomu, že jsme nejvíce rovnostářskou zemí v Evropě, dá se říct že obyčejní lidé ožebračují ty úspěšnější. Socializmus jsme tu již měli

7 1
možnosti
VS

Je krásné, jak strana který po listopadu byla minimálně polovinu té doby u moci a nese za většinu tehdejších průšvihů se naparuje. Rád bych jim připomněl, že za dnešní stále nízké mzdy, nese osobní zodpovědnost jejich guru M. Zeman.

3 1
možnosti
  • Počet článků 2651
  • Celková karma 31,82
  • Průměrná čtenost 2022x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články