Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Von je to zmatek, co? ;-D

To jeden neví, za koho se postavit, protože když pochválíte některé z jeho záměrů, najednou jako čertík z krabičky vyskakují jiné jeho proklamace, které předchozímu odporují. To máte: dotace ne a přitom vlastně dotace něco jiného ano, integrovat, ale zase tolik ne, EU držet, ale jak, když je taková připitomělá?

Jak z toho, co? To lítají názory, záměry, představy, ale český člověk a záměry a zájmy jeho státu se nám nějak vytratily.....

0 0
možnosti

Váš článek je dokonale politicky nekorektní R^

3 0
možnosti

J57i52r84i 47B29o63r

27. 12. 2018 11:01

Zamyslete se nad sebou pane Bartoň. Dostal jste velkou pochvalu od Standy.:-)

1 1
možnosti
Foto

Mám ověřeno, že pochvala od Standy by mne vyděsila, co že jsem to napsal za obrovský nesmysl ve srovnání se svými názory. :-)

0 2
možnosti

:-).......Výborně napsáno ! R^R^R^

3 0
možnosti

Je pravda, že teorie o tom, že EU nepokračuje vpřed s šťastným zítřkům jen díky diverzím Ruska, Číny či kohokoliv, mně připomíná výkřiky o ničení cesty k socializmu diverzanty ze Západu, zejména z toho Valstrýtu.

Na druhou stranu ovšem popírání jakékoliv kritiky Trumpa mně připadá stejné, jako křik jistého premiéra, že všichni kradů (rozumí se kromě něj).

Velmoci jsou velmoci a vždy se budou snažit oslabit konkurenta (resp. potencionálního nepřítele). Popírat to, divit se tomu, zapírat to je neuvěřitelně zpozdilé. Ale jistě na ten špek popírání mnozí skočí.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,53
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články