Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cili proste homosexualni manzelstvi uzakonit nechcete, a nepodal jste zadny smysluplny duvod.

2 4
možnosti
Foto

Ako dôvod uviedol obavu o budúcnosť takto vychovávaných detí, inak povedané autor podľa mňa neschvaľuje experimentovanie na deťoch.

3 0
možnosti

:-)..... Píšete výborně. Včera TV 24 výborný pořad ! Někteří pro....poslanec, další proti.

Mám osobní zkušenost, jezdilo u mně několik lesbiček. Poslední případ...jedna partnerka vyměnila první za druhou. Ta byla neskutečný talent na ježdění. Už první den na vodítku vedle mně cval. Druhý den už jela s námi sama do terénu. Byla samozřejmě vdaná. S manželem zplodila pěknou dcerku, rozvedla se a vychovávají s partnerkou společně dítě, které se z NÍ narodilo. Pořád se stýkáme, nevadí mi to.

Ale......představit si dva chlapy, kteří se sice milují, že si osvojí dítě, které při dospívání zjistí,(už to bylo zmíněno v diskusi), že žije v "rodině", která nemá s klasickým manželstvím nic společného a stane se terčem posměchu svých vrstevníků, tak to bych Vám nepřál! R^R^R^

2 0
možnosti

Vás hetero názor respektuju, ale stejně respektuju požadavek homo komunity. Podle výsledků projednávání poznáme, kam naše společnost "došla".

2 7
možnosti

Mínusy za to, že respektuji názory druhych? Už to svědčí o vyspělosti společnosti.

1 1
možnosti

Mě homo nevadí a co se týče dětí a partnerů doporučuji se podívat třeba na partnerku a děti Navrátilovééé.....boží, štastná rodinka

3 3
možnosti
Foto

Karma. Sdílím Váš názor. Čeho je moc, toho je příliš.

9 0
možnosti

Já bych jim adoptovat děti nedovolil - protože to může neblaze deformovat psychický vývoj dítěte. Zajímalo by mě, co na to odborníci - psychologové. Pokud jde o péči o vlastní dítě jednoho z partnerů - ok, v tom nevidím problém.

3 2
možnosti

J44a74n 51H14r53u90š90k27a

10. 10. 2018 13:50

jak by to deformovalo psychický vývoj prosím vás?? mě přijde, že je spíše zdeformuje pobyt v děcáku, nebo v rodině, kde se o ně nikdo nestará...

5 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS