Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle mě na všechny ty reakce platí nejlépe Shakepearovské

Much Ado About Nothing (Mnoho povyku pro nic).

3 0
možnosti
Foto

Perfektní rozbor celé záležitosti. Karma. R^

5 0
možnosti
MD

Trump zasalutoval korejskemu generalovi a Zeman spalil trencle. Svet prazdnych a sterilnich nadob tyhle dva proste potrebuje.

4 0
možnosti
MS

Ani se nedivím, že se nemůžete dopočítat. Podle Vás nejsou 3 většina z pěti a 2015 bylo loni. Konečně mi jsou vaše myšlenkové pochody jasnější.

2 0
možnosti
JN

Mně zase není jasné, jak jste přišla na ty 3 z 5, když parlamentních stran je v současné době 9... 8-o

3 0
možnosti
Foto

8-oaž se mu někdo vykálí před dveře, půjde mu to vrátit???

2 1
možnosti
Foto

Koledují si o to, (ti novináři) a teď křičí, jakoby je někdo píchal do zadku vidličkou. No jo, tušila jsem, že se M. Zemanem na Hradě NUDA nebude, nepřekvapuje... ;-)

3 2
možnosti
AT

Ňák jsem si křiku novinářů nevšiml, jejich reakce mi připadají trochu výsměšné, trochu blahosklonné. Spíš mi připadá, že opět někteří křičí, že někdo křičí ;-)

0 0
možnosti
JH

Ano, v tom, tak říkajíc, vězí jáídro pudla!

1 0
možnosti
AT

... a když tento akt srovnáme například s vražděním civilistů v Sýrii, tak se jednalo opravdu o neškodnou taškařici, která ani nestojí za koment ;-)

0 0
možnosti
JN

Z toho, co jsem zde na téma včerejšího prezidentova "brífinku" četl, zatím nejrozumněji napsaný blog. R^

6 0
možnosti
JJ

J16i69ř98í 24J48a38n62d70a

15. 6. 2018 8:50

Naprostý souhlas.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS