Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M68i30l77a80n 95K27e36s32l

12. 6. 2018 21:38

Do voleb je daleko a tak moc na preferencích nezáleží.Je však k mání ješrě ještě alternativa.Co když preference ČSSD jsou v průzkumu Kantara trvale podhodnocovány?

0 0
možnosti
FS

Možné je všechno,ale já mám zase takový dojem,že se připisují preference stranám TOP 09 a starostům.

1 1
možnosti
Foto

No já jsem spíš zvědavá, kdy se ANO dostane na těch 40% a nebude už potřebovat komunisty nebo SPD, aby mohlo vládnout samo, když v mezidobí mezi průzkumy jsme neustále informováni o tom, jak ANO posiluje, aby nám první průzkum sdělil, že zatímco ve volbách získalo ANO nad 29%, tak nyní už je pod 30. ;-D

1 0
možnosti
DR

Doufám že 40% nedostane nikdy ve volbách žádná strana, poněvadž ty její výsledky by pak podle toho vypadaly.

1 0
možnosti
DV

D49a95v16i79d 50V92l37k

12. 6. 2018 9:20

Koho chleba jíš toho píseň zpívej.Prachy jsou řešením na takřka vše bohužel.

1 0
možnosti
VB

A není to o tom kdo si který průzkum zaplatí?:-)Věřím jen průzkumům, které si sám sfalšuji, to už v dějinách někdo prohlásil.

1 0
možnosti
JH

S těmi nákupy preferencí pro ČSSD začal prokazatelně Paroubek.

Na tyhle průzkumy se, krom hloupých novinářů, nikdo nemůže spoléhat, ale to co předvádí CVVM je už i tak na červenou kartu:-)

3 1
možnosti
SN

:-).......Dal jste si s tím práci, díky. V neděli jsem se díval na MOravce......furt dokola mlel, ANO klesá, ODS vysoce posiluje. V tomto případě opravdu přání otcem myšlenky.

Jsem denně na FB, kde jsou převážně lidé o dvě generace mladší. Jak se tam objeví Fiala, nebo propagace ODS, to je plivanců. Pozitiv minimum. To také o něčem vypovídá ! R^R^R^

3 6
možnosti
JA

J38i71ř40í 59A64l60e23x44a

12. 6. 2018 8:58

Očempak vypovídají plivance? A proč tam jsou, to víte?

2 0
možnosti
EJ

Průzkumy. Jsou opravdu potřebné. Můj příklad. Zastaví mě, začnou na mě chrlit otázky a já odpovídám úplně naopak, než co preferuji nebo si myslím. Kolik nás takových je?

1 1
možnosti
Foto

Nevím, kolik vás je, ale vím, že takovéto chování je mírně řečeno infantilní.

6 2
možnosti

ČSSD i ODS to použily stejně.V tomto případě se ale radši nemluvilo o statistické chybě plus-mínus 3%,což se šikovně vynechalo.Jsou to opravdu jen zbožná přání a zvlášť u ODS je to spíš k smíchu.

2 3
možnosti
Foto

Rozdíl 4% není rozdílem několika desítek procen.

A jde o trendy, nikoliv o absolutní čísla. Paroubek, který preferuje SANEP, rovněž doporučil ČSSD vstoupit do vlády.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS