Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jsem na tom dobře a blbě zároveň. Pocházím sice z hrozné dodiny, již můj otec byl stíhán pro hospodářské delikty, ale zachránila jej amnestie. Mne taky zachraňuje prezident a já mu to vracím jeho ochranou , proto hlasuji v bloku. Zatím jsem trestně vyšetřován, ale své investice si ochraňuji. Mýtím, čistím dosazuji své lidi. Jsou i rozumné návrhy, vyslat srando počet 290 vojáků do pobaltí. Nemám s tím problém. Ten zase mají komunisté a já je potřebuji. Co s tím ? Hurá, bloger na to přišel ! "Je to - pravicová opozice, která nese tak svůj díl viny na tomto vývoji a na složení budoucí vlády". Správně, já jsem se vlastně obětoval a sedět v base nemám čas. Musím konat - To lépe ! ... :-)

7 4
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,85
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články