Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejsem Babišův fandy, nikdy jsem ho nevolil. Bohužel má pravdu v tom, že jeho trestní stíhání se děje na politickou objednávku. V nedávné prezidentské volbě měl Drahoš v týmu jednoho člena (jméno mi už vypadlo), který měl na krku stejný dotační podvod. Dokonce to byl šéf předvolební kampaně. Před druhým kolem ho Drahoš proto odvolal. Kdyby Drahoš ve volbách uspěl, ihned by přišla politická objednávka na trestní stíhání tohoto člověka a příslušné orgány by začaly konat. Toto je naše politická kultura.

0 1
možnosti

Babiš neumí vtipkovat, Babiš vše myslí vážně. Kůrovce má moc rád, protože si díky nim přihraje hezkých pár melounů na státních zakázkách. A i když důvěru dostane, tak pro většinu národa bude stejně jen "kradnúcí čobol".

1 0
možnosti

Babiš to řekl s kůrovcem blbě. Měl říct, ať Kalousek požádá kůrovce, ať neškodí a počká si, až vláda bude mít důvěru a smět něco dělat.

Je to jako v Mrazíku, jak Nastěnka prosí slunce, aby počkalo, až doplete punčochu.

Aneb s vládnou bez důvěry má problém jenom opozice, zbytek světa jede dál. :-)

5 6
možnosti

Problém značný má hlavně Babiš s útěkem od snahy vyřešit konečně svou trestní kauzu;-D;-D Jinak pro zbytek světa je on ukradený!!

4 4
možnosti
Foto

respektovat výsledek voleb a mít výhrady k panu Babišovi, nikterak nejde proti sobě.

4 1
možnosti
Foto

Od které doby je pravda dehonestační ????RvRvRv

4 0
možnosti
Foto

od chvíle, kdy je v Česku soudní stíhání na objednávku - viz vyjádření Judr Válkové a Marvanové. Kdyby Babiš sloužil mafii jako většina politiků demobloku, tak by se o spolupráci s ním prali.

2 7
možnosti

S tm kůrovcem to opravdu nebyl špatnej vtípek. Pár hysterických "pravičáků" z toho mohlo klepnout...:-)

Ještě dávno před Listopadem jsem se hlásil k pravici. Už jsem s tím přestal, ekluje se mi být na jedné lodi s těmi, kteří se dnes v ČR považují za pravici, či demokratické elementy....

7 5
možnosti
Foto

To by mě zajímalo, co byste napsal, kdyby se to kůrovcem pokusila "odlehčit" pravice.

5 3
možnosti

Jsem na tom dobře a blbě zároveň. Pocházím sice z hrozné dodiny, již můj otec byl stíhán pro hospodářské delikty, ale zachránila jej amnestie. Mne taky zachraňuje prezident a já mu to vracím jeho ochranou , proto hlasuji v bloku. Zatím jsem trestně vyšetřován, ale své investice si ochraňuji. Mýtím, čistím dosazuji své lidi. Jsou i rozumné návrhy, vyslat srando počet 290 vojáků do pobaltí. Nemám s tím problém. Ten zase mají komunisté a já je potřebuji. Co s tím ? Hurá, bloger na to přišel ! "Je to - pravicová opozice, která nese tak svůj díl viny na tomto vývoji a na složení budoucí vlády". Správně, já jsem se vlastně obětoval a sedět v base nemám čas. Musím konat - To lépe ! ... :-)

7 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS