Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bylo jasné už od začátku, protože Rusové přece nikdy za nic nemohli. A pokud něco přece jen udělali, tak vždy s těmi nejlepšími úmysly a jen ostatní hloupé státy je začaly naprosto bezdůvodně očerňovat.

1 0
možnosti

Amatérská otázka - FB je snad veřejně přístupnej každýmu, takže kdokoli si může třeba dělat čárky u různých témat, jak ten či onen reaguje. Klidně i u mě, a prostě s tím počátám, a nijak mě to nebolí. A Je li ten dotyčný PC expertem, tak si na to snad může udělat program, zase kdokoli. Jako účastníkovi této sítě je mi jasný, že kdy sdílím na FB projev Zemana či Drahoše, všimne si toho kdo chce. Ovšem už neví, kterýho z nich tam dávám třeba jako odstrašující příklad, pokud k tomu teda nedám zpřesňující komentář. Ale i když dám, a někdo mi podle toho začne vnucovat toho či onoho, mě osobně to teda nijak ve svých postojích neovlivní.

4 0
možnosti
Foto

Ale žádnému uživateli Facebooku by se nemělo stát, že údaje o jeho aktivitě na síti jsou bez jeho výslovného souhlasu v každém jednotlivém případ ě poskytnuty třetí straně za nějakou úplatu. A měl by se podílet na finančním výnosu z takovéto transakce.

0 0
možnosti
JB

J41a79n 24B83a69r70t20o25ň

21. 3. 2018 9:08

tak to napište do zákona - uvidíme, jak rychle narazíte8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 2651
  • Celková karma 31,84
  • Průměrná čtenost 2022x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články