Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autorovi velkou karmu. Zejména za to, že má paměť. A protože i já si ještě pořád hodně pamatuji, mám radost, že vyhrálo ANO. Mne už nebaví boj, kde údajně veřejnoprávní media bombardují Babiše společně s dalšími stranami. Utrpěli debakl. Zajímavé je to, že doufají v plnění svého programu, ohánějí se jím, slibují ale nechtějí jej prosadit.

Socdem potřebuje sjezd až v dubnu, aby mohla zamést stopy po svých lumpárnách. Viz zrušení systému VISAPOINT na Ukrajině. Střízlivým odhadem tam proteklo lumpům do kapes několik set milionů úplatků za rok. Snaží se urvat ještě co se dá - viz lithium.

Nejen proto mám radost z volebního výsledku. Bohužel ostatní strany z nového parlamentu směřují do opozice a v podstatě se přichýlí k těmto lumpům. Neuvědomují si, že změna v naší politice je velmi nutná? Uvědomují. Vědí o tom. Hloupá výmluva na trestní stíhání Babiše se jim ale všem hodí. Nové tváře Pirátů, Stanu a SPD, když otevřou ústa, tak mám dojem, že už jsou v české politice dlouho. Mluví stejným jazykem. No tohle přece jejich voliči nechtěli!

Media teď připomínají věci kolem Milady Horákové. Podle mého názoru je zneužití systému možné ve všech politických režimech. Ministr zruší jediný útvar, který mu neleze do ... a ostatní pochopí a bojí se vystrčit nos. A pak není problém vymyslet a obvinit. No co, odškodnění miliardář žádat pak nebude a i kdyby. To už nepůjde z našeho rozpočtu.

Jednu velkou radost mám. Lidi pochopili a podle toho volili, že ty kecy o trestném činu nejsou pravdou. Bohužel to vypadá, že padesátá léta se najednou vrátila. Že likvidace politických soupeřů je zcela běžná i teď. Prosím o radu. Mohou být ministři trestáni za tyto zločiny i když teď mají imunitu? Vztahuje se na ně poslanecká /politická imunita i když ministry nebudou? Mohou Chovančíka a Sobotěnku zavřít?

1 0
možnosti
Foto

Karma. Já bych Vás krátce doplnil: Je to holý nesmysl.

2 0
možnosti

Kterou nedávno vyžadoval M.Zeman a která se už teď nehodí.;-D

2 1
možnosti

Stojedna podpisů notářsky ověřených ... no, tehdy to Doňa Mimoňa nedala. Dnes by to někdo "dal"?

Včera není dnes

kočka není pes.

Prý óvar Čaruje s Ústavou - Kdo by vám vzal Ústavu? Ústava je díra v zemi!

ten óvar musí být čaroděj ...

1 3
možnosti
Foto

Já byl vždycky voličem ODS, ale když jsem viděl Mirku Němcovou, tak jsem si bytostně přál, aby z ní prezident Zeman žádnou premiérku neudělal.

2 0
možnosti
Foto

Já bych to viděl jednodušeji:

VŠICHNI autoři a recenzenti tak závažného dokumentu, jako je Ústava předpokládali, že na Hradě bude DOSPĚLÝ člověk se všemi atributy z toho vyplývajícími. Nikdo z nich nepředpokládal, že se na Hrad může dostat někdo, kdo bude od předsedů partají vyžadovat domácí úkoly.

3 2
možnosti

Ty díry v ústavě jsou pro to, že autoři předpokládali, že to budou oni, kdo jich bude využívat.

1 2
možnosti
  • Počet článků 2652
  • Celková karma 31,74
  • Průměrná čtenost 2021x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články