Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Harašení - další kšeft pro právníky šířený z USA, Není divu, je to země oplývající spoustou právníků a netušených možností. Kde je možno vysoudit miliony dolarů za to, že mi prodejce neřekl, že Ferari je silný a rychlý auto, poté co jsem ožralý narazil do sloupu daleko od silnice, nebo za sušení kočky v mikrovlnce, za nepoučení před operací atd.

Obava z obvinění z harašení vede k absurdním situacím - třeba profesor zkouší či dáva konzultace ve své kanceláři vždy s otevřenými dveřmi, aby mohl přísahat a dokázat na detektoru lži, že nebyl s ženou v uzavřené místnosti sám. Má to tak v krvi, že se tak chová i u nás. Sám jsem zažil následující situací - kancelář se skleněnými lítačkami. Amík přináší doklady české kolegyni. jednou nohou vzadu přidržuje otevřený lítačky, předklání se do holubičky a natahuje se, aby jí ten materiál dal na stůl až se převáží a padne na hubu. A to vše, aby se ty ́dveře nezavřely.

Přidržení dveří, dání přednosti ženě i taková elementární slušnost je v americe harašení.

PS: tu negativní reakci ženy na přidržení dveří jsem sám zažil, i když ta prvotní spíše reflexivní reakce byla vzápětísamotnou dámou zmírněna konstatováním, že jsem z Evropy a tam se to bere jinak

3 0
možnosti

Chovanec je zlo.

0 0
možnosti

Ehm, kde to jsem ? Omlouvám se, jiný blog.

0 0
možnosti

Zajímavé je, že Hedra stojí přičinlivě vedle křesílka a ne vedle Barbary.

0 0
možnosti

Tak ta Lewinská rozhodně nebyla oběť, ale právě naopak.

0 0
možnosti

Karma. Podle mě se většina těch "chuděrek" jen touží zviditelnit, nic jiného, čuchají mediální pozornost, jinak by s tím přišly hned.

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS