Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím všechny politology - amatéry. Jsem jím i já. A proto si dovolím tvrdit, že definice DEMOKRACIE neexistuje. Vlastně ano, existuje. Je jich ale přibližně 3 miliardy typů. Každý člověk na Zemi může mít svou představu demokracie.

Vůbec, ale vůbec, mne nebere, když slyším z úst politiků hlášky o ohrožení demokracie, a zvlášť ze strany jim znepřátelených politiků. Zejména teď, kdy po volbách je ohrožení "maximální". Já jim nevěřím ani slovo. A neohromí mne ani trestní věci v ANO, ani nezdaněných 15 mega atd. Kde se tedy nachází náš demopkratický systém, když obvinění otálí 10 let někde v zásuvce sobotěnky či chovatele...

Když na hlášení o majetku a daňových přiznáních máme padesát komisí a taková "spolehlivá politička" jako je Němcová to vůbec nevidí? Pak mi tedy řekněte, k čemu tohle sledování je? Tu dobu, po kterou to je připraveno použít proti, stanovil ten, který to teď použil.

Očekávám od vítězů voleb konečně změnu, změnu v kultuře práce našich zastupitelů, méně osobních invektiv, více společných projektů ke spolupráci i znepřátelených stran a hnutí. Nikoho totiž nezajímá, kdo komu šlápl na nohu před 15 lety. Zajímá mne jak stát zajistí pracovníky z Ukrajiny, kde čekají tisíce špičkových dělníků a zdravotních sester a dalších životně nutných profesí pro prosperitu našeho státu. Zajímá mne jak konečně zajistí kontrolu nad penězmi, které letí do zdravotnictví a jak jsou využívány, jak pracuje policie a soudnictví, aby zničil výhody penězmi a známostmi obdařené občany. Zajímá mne, jak rychle lze zrušit senát. Všichni vidíte že tato "pojistka" demokracie, je úplně na nic. Viz lithium a socdem. Člověk, který tady žije a pracuje mi rozumí.

Na závěr mám jeden návrh. Vážení poslanci, zasaďte se o to, aby náš stát měl i státní televizi. Když si vzpomenu na směšné a trapné stávky v ČT, její obsazení těmi správnými a strach těch nesprávných, tak jinou možnost nevidím. To co už roky předvádí ČT je skutečně vrchol zneužití a zničení obrovského charisma této instituce.

2 0
možnosti

Jen pro upřesnění: Okamura měl problém se spolustraníky v Úsvitu poté, co spolustraníci zjistili, že si Okamura převedl stranické peníze na své soukromé účty.

Dneska by po něm pes neštěkl, kdyby v r. 2015 nenastala uprchlická krize a Okamura pružně nenaskočil a umně nezobchodoval obavy a strach lidí.

Okamura není politikem,je především obchodníkem s emocemi.

3 3
možnosti

Demokracie asi vadí nejvíc těm,

kteří sami sebe za demokraty považují,

ale s demokratickým výsledkem zásadně nesouhlasí.

Je jich zde plný Internet.

10 0
možnosti
Foto

J44i10ř93í 16K66i58n90d54l

24. 10. 2017 10:46

SPD je podle ČT fašistická strana. On o tom někdo pochybuje ? Stačí si přečíst jejich program a sledovat výroky Okamury,

2 8
možnosti

Jaké pak fraky - Kdo nejde s námi....je fašista!:-)

9 1
možnosti

Neúspěch socanů? Vysvětlení je jednoduché: Altner + lithium + desítky zlodějských kauz jako ROP severozápad, Zimola a jeho melody boss a další.

3 1
možnosti

J20i67ř11í 16J66o65n28á34š

24. 10. 2017 8:18

Naprostý souhlas,pane Bartoni.R^[>-]

3 0
možnosti

Jistě mi odpovíte vy, když to nedává Okamura. SPD požaduje zákaz islámu v ČR. Krom toho, že bychom museli popřít LZPS, čímž bychom se vyloučili i z OSN, jak by se to vymáhalo? Pogromy? Upalování?

0 10
možnosti

Snad by odpověděl Žikovecký nebo Jonáš. Ale je mi jasné, že od SPd a jejich příznivců se dočkám jen lhaní, ale jak dojde na argumenty, jen minusují a ti všehoschopnější rovnou banují.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2651
  • Celková karma 31,70
  • Průměrná čtenost 2022x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články