Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Lubomír je taková moje jistota, už roky o něm píšu jako o nejhlopupějším funkcionáři ČSSD, ten nikdy nezklame! Jednou to možná budou lajdáčtí historici přičítat téhle havárii....:-)

0 0
možnosti
Foto

Možná kdyby se p. Zaorálek připoutal, nemusel by mít vize Trockého.

3 0
možnosti
MB

Spolu s paní Šulcovou a panem Javorou si myslím, že Váš článek je zbytečný, ne-li nepatřičný. Mimochodem, já jsem si také o Trockém a od něj něco přečetl a nemám s tím žádný problém.

0 0
možnosti
JH

Spolu s pány Kšírem, Javorou, Piclem, Bryknarem, Koreckým...soudím, že tenhle článek není vůbec zbytečný:-)

0 0
možnosti

Dočetl jste se doufá, že se bouchl do hlavy, ne? Tak ho nechte na pokoji. Bůhví na co byste po úrazu hlavy myslel vy....

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že se pan Zaorálek bouchl do hlavy daleko před touto nehodou.

4 0
možnosti
VJ

Nedramatizujte to, pane Bartoni. Podle toho, jak to popisujete, pan Zaorálek nemyslel na Trockého jako takového, ale na jeho úraz a vývoj poúrazových stavů. Když by mu to pochrámalo nohy, nevzýval by asi modlu Meresjeva, ale myslel by na to jak překonat bolest a odplazit se od auta.

0 0
možnosti
Foto

Mně je už dávno jasné, že Zaorálek je latentní trockista.

0 0
možnosti
TP

Já bych si položil otázku, co by na mém místě udělal soudruh Stalin...

6 0
možnosti
TB

Tak vrtulník LZS létá k nehodám naprosto běžně, v tom bych nic neviděl......když se stane něco vážnýho, tak člověk teda většinou myslí na své blízké - manželku, děti a podobně.......holt je asi Zaorálkovým blízkým Trockij ;-D A my můžeme leda doufat, že ve volbách neuspějí.......

11 0
možnosti
PK

Trockij byl velmi chytrý člověk a proto asi páně Zaorálkova fascinace. Já osobně bych panu Z přál zdraví a práci v jiném sektoru,než je ten politický:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články