Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J68a94k90u89b 71M56a38c80h

29. 8. 2017 10:35

Je jen s podivem s jakou vervou se feministky pouští do" boje" za práva žen, která už vlastně v normálním světě dávno mají.

Že se nepustí do boje za práva žen v muslimském světě ? Tam se nabízí velké pole působnosti. Tam si ale netroufnou, tam by s nimi asi rychle tzv." vyrazili dveře". Takže radši doma, zde se uplatní kdejaká hloupost.

0 0
možnosti

P50e45t13r 42B17u31r27i36a55n

22. 8. 2017 10:51

Souhlasím, karma. Jedna česká imigrantka v USA popisovala návštěvu své rodné země po xx letech takto:

Hned v Praze na letišti mi nějaký muž podržel dveře a usmál se na mě. Taxikář mi samozřejmě pomohl s taškami a při jízdě mi pochválil kostýmek. Připadala jsem si v tu chvíli jako královna, prostě jako žena.

A ještě jeden poznatek ke gender vyváženosti. Představte si takový to inzerát v seznamce: Muž středního věku, oblé postavy, se zájmem o přírodu, hledá zajištěnou ženu s vyřešenou minulostí, přiměřeným postavením ve společnosti, s vlastním autem a bydlením.

5 0
možnosti

Na ten inzerát by mu žádná neodpověděla, protože je jasný, že on nic takového nemá....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS