Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mezi panem Kurzem a Babišem je přeci jen zásadní rozdíly.

1/ Pan Kurz není faktickým majitelem politického uskupení-pokud neuspěje bude mu to "spočítáno" to u babiše vzhledem k majetkové závislosti ANO na Babišovi není možné.

2/ Kurz má právo veta, ale nemůže jako Babiš kohokoliv na kandidátku zařadit

3/ Kurz nemá pod palcem media

4/ Kurz není ve střetu zájmu

5/ Kurz není podezřelý z okrádání státu

......

1 0
možnosti
JL

Rakouská lidová strana, byla vždy nejednotná. Protože o jejím vedení vždy rozhodovaly tzv ''Grandi''. Tedy vesměs se jednalo o hejtmany ze spolkových zemí.

Jejich slovo mělo velký význam na politiku vedení strany. Sebastian Kurz, který je si toho vědom, vzal post lídra s podmínkou, že už tomu tak nebude. Díky jeho popularitě, doufají lidovci v jakési obrození, neboť průběžně ztráceli v každých volbách. Primárně bojují proti socdemákům, nikoli proti Svobodným s kterými už byli dvakrát v koalici. Tedy moje odpověď zní, ne, Rakousko nemá diktátora.

2 0
možnosti
Foto

On to pan Bartoň ví, ale potřeboval nějak obhájit diktátorské manýry Andreje Babiše. Já jsem viděla titulek a bylo mi jasné, kdo to psal, proč a o čem to bude. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2652
  • Celková karma 31,80
  • Průměrná čtenost 2021x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články