Diskuse

Američtí psychiatři varují před Trumpem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No neměli by spíše varovat, před jeho kritiky?

0 0
možnosti
JR

J31a74r94a 41R65a23n17k

21. 4. 2017 19:53

Tak jsem si myslela, ze se ze sveho snu casem probudite, ale byl to omyl.

Jinak to vidime my, zde zijici a jinak Vy, lovici ve zpravach placenych rubly:-/

1 0
možnosti
Foto

málokterý politik je psychicky zdravý

2 1
možnosti
JN

J20o25s95e74f 41N58o74v29á92k

21. 4. 2017 19:06

to samé platí i o psychiatrech ;-)

s čím kdo zachází ....

2 0
možnosti
JH

Někteří lidé jsou už fakt úplně blbí, jestli to nejde po jejich, tak odpůrce označí za blázny. Trochu mi to něco připomíná, kdysi, když nešlo po jejich, tak je pozavírali do koncentráků nebo gulagů.

1 2
možnosti
Foto

Myslím, že tohle neplatí univerzálně, pak byste totiž nemohl nazval bláznem nikoho, ano toho, kdo jím fakt je. Já osobně si také myslím, že Trump vykazuje jisté znaky "nenormálnosti". Prostě mi na jeho projevu NĚCO vadí. Pro mě je naprosto nedůvěryhodným člověkem, ne jen pro to, co přesně říká, i když i tam lze nalézt divné věci, ale hlavně tím, JAK to říká, jak se tváří, když to říká, jaká má gesta atd. Myslím si, že to není dobrý politik v tak těžké době jak pro USA, tak pro celý svět.

1 0
možnosti
Foto

no, chlap po sedmdesátce, kterej si barví vlasy a dělá mejkap, asi není úplně normální.

3 0
možnosti
Foto

Nevyloučil bych to ani u některých z oněch psychiatrů. Nakonec, i leckteří z našich politiků si ,,vynalézavě" upravují pro svou image i svou vizáž;-)

0 0
možnosti
Foto

No, upřímně, já často při pohledu na Trumpa jako bych čekal, kdy začne kvokat...

1 2
možnosti
Foto

,,Američtí psychiatři varují před Trumpem"

Ale to přece dokáže i kde jakej blogger i diskutér. A nejen u kde jakých státníků, ač u nich obzvláště;-)

2 0
možnosti