Diskuse

La La Trump

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J81a88k85u24b 97M54a16c63h

28. 2. 2017 8:57

Černý,gay, lesba,dříve cikán- nyní nepřízpůsobivý rom. Všechno minority, které jsou nám neomarxisty vnucovány horem,dolem. Jsem naprosto tolerantní, každý podlé svého a nic proti němu. Ale to stupidní vnucování se mnou zachází jako s idiotem a uráží mne.

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem na íránském snímku v Brně a shodli jsme se cca před měsícem, že ačkoli není nějak zvlášť originální, vyhraje z politických důvodů Oscara. Já bych asi dala hlas Toni Erdmann. Zaujalo mě, že k nám do ČR se íránští umělci dostali bez problémů, a do USA ale letos nesměli. A pak už ani nechtěli. Takže Fahradi za sebe poslal podnikatelku a kosmonautku A. Ansariovou. Ta přednesla, co přednesla, a ukázala na nesmyslnost veta pro vstup občanů celých států u země, jež má nejpřísnější vízová pravidla na světě. Pokud by vás více zajímalo, jak USA obcházeli za republikánů, přísná vízová pravidla s pomocí zásahu tajných služeb, poslechněte si rozhovor s úředníkem z vízového oddělení, jenž o tom napsal knihu.

https://www.youtube.com/watch?v=HpXqlv1K4Xg

1 0
možnosti
Foto

opravuju, Íránec se jmenoval Farhadi.

0 0
možnosti

R42a75d33e39k 30K46a51r66a63s

27. 2. 2017 12:50

Černoch gay to je slabé, ještě by měl být aspoň transgender.

A Hollywood, to už žádná zábava není, možná jen pro pár vyvolených, jinak to smrdí propagandou.

13 0
možnosti
Foto

A úplně nejlepší by bylo, kdyby byl původně běloch ;-)

13 0
možnosti
  • Počet článků 2650
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2023x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články