Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Vít Klusák se zhrozil své tendenční reportáže a slíbil, že na oplátku se pokusí natočit dva Romy, kteří na koncertu Radka Bangy ve výčepu okrádají hosty. Bude to jasný důkaz toho, že Gipsy.cz nejen navádějí své fanoušky ke krádežím, ale že samotná skupina v krádežích jede celá léta. Pak dá prostor Tomáši Ortelovi, aby se vyjádřil, jestli většina Romů krade, a jestli v tom nemá prsty i samotný Radek Banga.

8 0
možnosti
Foto

Tak nějak začínám mít dojem, že tady už nejde o nějaký neonacismus nebo xenofobii. Spíše mi ta hysterie podezřele zavání šokem a odporem mocných hudebního prúmyslu, že jím na záda fouká partička, která :

A / neumí hrát

B/ frontman neudrží rytmus a ton a neumí zpívat

C/ Texty jsou ubohé

Ale hlavně, jsou nezávislí na velkých společnostech a popularitu získali díky šeptandě.

K tomu dokumentu jen tolik, že kapela nemůže být zodpovědna za to, co se děje v předsálí a vyznění celého filmu je hodně za čarou.

Nehledě na to, že chování těch vyhulenců bylo hodně teatrální a nedivil bych se, kdyby bylo speciálně pro kameru.

12 0
možnosti
DM

No vida,dokonalé hodnocení ve třech bodech...

0 0
možnosti
Foto

Vůbec hudbu skupiny Ortel neznám. Ale podle Vás je lebka se zkříženými hnáty rovnou symbol fašizmu? Já ve svých letech občas nosím nějaké tričko s lebkou, občas nosím šátek s lebkami. I moje děti nosí občas oblečení, kde nějaká ta lebka je.

A rozhodně nejsme fašisti, nacisti nebo příznivci Ortelu.

Připadá mi to velmi podobné, jako když za komunistů zakazovali kapelu KISS, protože jsou to esesáci.

13 0
možnosti
LP

Pane Bartoni, čtu Vás už dost dlouho, ale tohle mi k Vám nesedí. Vždyť ti chlapi byli opilí jak zákon káže. To je samozřejmě neomlouvá, ale něco z toho přece jen vyplývá, nemyslíte?

Vůbec celá ta reportáž v pořadu 168 hodin byla tendenční a prvoplánová.

Osobě Tomáše Hnídka jsem se teď dost věnoval, přečetl jsem o něm cca 20 článků a poptal jsem se přátel. Uznávám, že něco na tom propojení s lidmi sympatizujícími s neonacismem je a říká se to o něm, ale ... Je to cílená likvidace jednoho člověka, hon na čarodějnice.

Nicméně do hlavy mu nevidím, jak on sám své texty vnímá. Mně se jeho písně líbí a žádná přehnaná nenávist se v jeho písních podle mě nekoná.

Máme zde nějaké zákony. Podat žalobu nebo trestní oznámení a doložit své tvrzení důkazy a fakty může každý, jenže kydat na druhé špínu je jednodušší.

18 3
možnosti
DM

Líbit se vám mohou,je to vaše právo.

Já zas s autorem blogu souhlasím a Ortel považuji za hodposkou náckovskou kapelu opravdu nevalné úrovně,jejíž úspěch je zarážející,i když trošku signifikantní a o dnešní době nevkusu a mnody umělecké mizérie ,ale i mainstreamové populaci lecos vypovídá...

3 9
možnosti
JN

mohl byste dát odkaz na nějaký videozáznam koncertu mládežnické komsomolské kapely? Přiznám se vám ke své neinformovanosti, ale já žádnou neznám.

0 0
možnosti
LP

https://www.youtube.com/watch?v=qExtyZsm81A Mrkněte se cca od 5:20 minut. Raději to ale zkoukněte celé.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2653
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2020x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články