Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53i69ř29í 92U37r79b56a70n

28. 10. 2016 22:50

Dělat závěry podle diskuze pod kterýmkoliv blogem zde na iDnes, zvláště politickým... no když myslíte... podle toho si dělám obrázek o Vás a Vaší inteligenciRv

0 0
možnosti
Foto

Jsem přesvědčen, že klid by přineslo, kdyby současný prezident plnil své sliby. To jest, že nebude rozdělovat společnost, ale naopak jí sjednocovat. Věřím, že to by stačilo. ;-)

1 1
možnosti

J65a47r33a 14R91a91n97k

29. 10. 2016 0:04

Problem je, ze on by na kazdy slib zapomel.....

0 2
možnosti

Mezi volbou totality a demokracií není co řešit. Nicméně to pak začíná kulhat. Práva - bez povinností ! Náš volební systém nechtěně ředí odpovědnost. Všechny vlády jdou do koalice - pak - "Já chtěl - on mi bránil", volte mne opět ... Přímá volba - bez pravomocí, další rozřeďování. Po pravdě řečeno - Občan Prezidenta nepotřebuje - on potřebuje Zákony k žití, ty předkládá Vláda. Dělat Prezidenta je vlastně u nás složité - co má vlastně dělat ? M.Zeman zvolil cestu svou - vnáší Prezidentský systém - to je blbě ! .... Opravdu, točíme se v kruhu, jsme 27 let ve svobodě, zdá se, ještě nám to moc nejde .... Tak či onak, sláva, Zpátky - ni krok ! ... :-)

2 1
možnosti

P46e85t16r 82L59a10n69g53e93r

28. 10. 2016 19:16

Víte, dnes více než jindy jsem si uvědomil, že přes všechny negativní jevy, máme setsakra skutečnou a reálnou svobodu slova. A jsem rád, že mají prostor obě strany. Svoboda slova a projevu je to, čeho bychom si měli považovat.

To, že mě přesvědčuje o něčem kavárna nebo na druhé straně hospoda - tož to je jedině dobře. A dobře je, že ssi mohu vybrat a nebude mě nikdo postihovat. A dobřetaké je, že si nemusím vybrat a mohu mít nerád nebo rád obě strany.

R^[>-]R^

7 0
možnosti
Foto

Přinesla. Miloše Zemana na Hradě. Ale jinak máte pravdu, je to permanentní volební kampaň.

4 1
možnosti
  • Počet článků 2656
  • Celková karma 31,70
  • Průměrná čtenost 2018x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články