Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56a33n 96R12á67ž

14. 9. 2016 18:38

Když stát nedokáže zajistit standardními metodami, aby na jeho území nevstupovali lidé, kteří nemají vstupní víza nebo nejsou občany členského státu EU, nezbývá mu, než postavit na hranici plot. Je to povinnost státu , ne libovůle!

P.S. Co bylo ještě před rokem nemyslitelné (aby nějaký stát EU vystavěl na hranicích neprodyšný plot z ostnatého drátu) je dnes všeobecně akceptované. Takže jestliže dnes je ještě nemyslitelné, aby pohraničníci v Maďarsku, či Makedonii použili proti agresorům násilně pronikajícím na jejich území střelné zbraně, je velmi pravděpodobné, že za nějakou dobu, nezmění-li se celkový vztah k ochraně vnějších hranic Schengenského prostoru a budou se dále ochránci hranic zejména Řecka a Itálie chovat jako cestovní kanceláře, ne jako pohraničníci chránící nás všechny před ilegálním vstupem nezvaných "hostí" , tak se to akceptovat bude muset.

4 0
možnosti
Foto

S plotem na hranicích jsem žil 45 let a nevadil mi. Vadilo mi pomyšlení, že jsem vězněm státu, ve kterém jsem se narodil. To by s novým plotem nenastalo a tak šup s ním na hranice.

3 0
možnosti
Foto

Nejhorší jsou ploty v hlavě. A vůbec nejhorší jsou ty bloky (ploty), u těch mladých a inteligentních lidí, jako je zmiňovaný bloger.

Vám pane Bartoň karma.

3 1
možnosti

J23a41n 27R81á55ž

14. 9. 2016 18:44

Máte pravdu. Nejhorší jsou ploty v hlavě, které brání mnoha idealistům přijmout realitu dneška. Evropa naplněná ideály humanity a bezbřehých lidských práv je minulostí a tyto ideály jsou udržovány při životě jen lidmi, jejichž vliv na veřejné mínění stále víc a víc slábne.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2653
  • Celková karma 31,87
  • Průměrná čtenost 2020x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články