Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Srdce to lidské, ach bože, přebože... Do mysli druhých nevidíme, mnohdy ani do duše našich nejbližších.

R^Moc hezky napsáno.

0 0
možnosti
Foto

R^ Potkal jsem po létech spolužačku. Já ji nepoznal a ona mě ano. Během rozhovoru mně povídá, že mně musí něco říct, co ji dost stále trápí. Povídá, jestli si pamatuji, jak jsem měl za průhledným obalem žákovské knížky fotku Jiřiny Jiráskové s věnováním. Povídám, že jo, ale někdo mně ji tenkrát ukradl a ani nevím kdo. Na to povídá, že to byla ona. Tolik po ní toužila, tak mně ji vzala. Chodila do béčka a já do áčka. Věděla, že tu fotku mám a počkala, až o velké přestávce bude třída prázdná a fotku vzala. Stále jí ta věc mrzí, protože jsme byli kamarádi a čmárali jsme si vzkazy do bakelitové lavice. Řekla, že to fotku stále má a pokud budu chtít, tak mně jí vrátí. Tak jsem řekl, ať se netrápí a fotku si nechá.

4 0
možnosti
Foto

To je krásný přiznání!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ano, sliby se mají plnit, pěkná vzpomínka.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2650
  • Celková karma 31,92
  • Průměrná čtenost 2023x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články