Děkujeme za pochopení.
J72o60s96e16f 91R12a62j55t71o53r43a
Vaše negativnípoznatky z jednání O2 mohu jen potvrdit informací o postupu v mémpříběhu. Opět požadavek na zrušení služby. Telefonní podporaO2 v první linii po vyslechnutí požadavku přepojuje na druhé,údajně kompetentní pracoviště. Po zopakování požadavkupodpora odmítne rušit službu s poukazem na údaj chybějící vdatabázi O2, ač tento údaj nebyl požadován, ani potřebný pocelých sedmnáct let od zřízení služby tehdejší firmou SPTTelecom, ani jejími právními nástupci. Doporučeno doloženínotářsky ověřenou a zaslanou kopií dokladu stvrzujícíhochybějící údaj, či osobní návštěva prodejny O2. V prodejněřadový pracovník O2 potřeboval další konzultaci s tzv.regionálním manažerem. Postup obou lze hodnotit jako neflexibilnía mimořádně neasertivní, zřejmě i ve snaze komplikovat situacia znechutit zákazníka tak, aby rezignoval a v podstatě souhlasil sdalším užíváním nepotřebné služby a prodloužením inkasapaušálních plateb i po několik příštích období. K řešenípak došlo prostřednictvím opakované anabáze přes telefonnípodporu voláním přímo z dotčené telefonní stanice. Následněobdržen poštou čtrnáctimístný rušící kód ČVOP sjednoměsíční výpovědní lhůtou a opětný kontakt sdvoustupňovou telefonní podporou. Ta se znovu pokouší o anulovánípožadavku, snížení navyšované ceny, případně nabídkudalších služeb ze širokého portfolia, včetně pravidelnénabídky O2 Extra výhod.
To vše probíhá v okamžiku, kdy O2nedávno svévolně přikročilo ke zdražení zmíněné služby ocelých 200 procent. V případě tvrdého odporu věrnémuzákazníkovi nabídnou cenu zvýšenou o pouhých 100 procent. Nazdražení pak předem upozorňují notickou drobným písmem skrytouv předchozím měsíčním vyúčtování se lhůtou 1 měsíc nareakci a možnost získání eventuálního rychlého zrušení služby, a tobez uplatnění běžné výpovědní lhůty se strany O2.
J11o45s92e54f 78R47a14j77t44o34r56a
Je zřejmé,že v době elektronických vyúčtování a nastavenýchautomatických inkas z bankovních účtů bude toto skrytéupozornění O2 na změnu služby drsných zdražením snadno přehlédnuto a zpětně dohledáno až přikontrole důvodu následné zvýšené platby. Pokud pozornýzákazník stihne jedno měsíční výpovědní limit k uplatněnízrychleného zrušení služby z důvodu budoucího zdražení, musína na tento fakt podporu O2 upozornit, když potvrzuje rušící kódČVOP. Ta si to pak platnost akce ověří u nadřízeného azaktivuje tzv. zrychlené zrušení služby.
Lze konstatovat, žepostupy O2 plně odpovídají právně bezprávním a byrokratickýmpoměrům v tomto státě.
V53í20t77ě69z45s78l87a76v 14Ř80í76p70a
Mám podobnou zkušenost, tam se prostě nedomluvíte. Navštívíte osobně jejich kanceláře a oni někam volají a řešíte to z jejich kanceláře po telefonu. Na co tam ty lidi jsou to fakt nevím. Při zřízení služby se mohou přetrhnout v ochotě, při rušení služby se člověk s nimi nedomluví. Další zlodějnu, kterou provozují bez uzardění je to, že si dokoupíte data do mobilního internetu a pokud je nevyčerpáte tak nástupem
dalšího zúčtovacího období o ně přijdete, prostě zlodějna za bílého dne. Být majitelem takovéto firmy tak se stydím, ani z baráku bych nevylez!
J16i33ř72í 61H77e66r97m20á26n39e45k
Pane Řípo, ale pokud vím, tak žádný operátor nevyčerpaná data do dalšího období nepřevádí.
Mohu se mýlit, pak ale prosím dejte příklad.
J16i48ř86í 80H97e58r24m41á80n47e14k
A já ještě svůj předchozí příspěvek doplním. Byl jsem v identické situaci a vypovídal pevnou linku své mamince. A také to šlo přes ověřovací kód.
Nemyslím ale, že to byla nějaká finta, ale spíš zákonem předepsaná opatrnost. Pokud by člověk vypovídal pevnou linku z té pevné linky, kterou vypovídá, tak by asi nebyl žádný problém.
Ovšem, pokud pevnou linku vypovídá z mobilu, pak je třeba ověření. A že to posílají obyčejnou poštou, tak to má, kromě úspory nákladů, ještě jeden efekt. Kdyby to posílali doporučeně nebo nedejbože s doručenkou, pak by ten, kdo přes den není doma, musel zbytečně na poštu.
Každý obchodník chce zisk a pracovníci každého mobilního operátora "ukecávají" zákazníky.
Mě takto umluvila jedna pracovnice O2 do mobilního internetu k tabletu 10.1. a i když jsem to následně chtěl zrušit a platit pouze pokutu, tak jsem si to připojení nakonec nechal a nelituji toho. Ne všude je "wi-fi-na".
P53e94t23r 42Š27i75n82d76e38l47á34ř
Pro mobilní operátory platí samozřejmě nesmírně laskavý postup také v případě opačném, tedy na samotném začátku, když hovoří jen o svých samých nevšedních výhodách v duchu přísloví - "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"...
J73i85ř31í 16H85e35r21m46á24n39e23k
Pane Šindeláři, já se stal zákazníkem Eurotelu asi 15/7/1996, tedy krátce po otevření první mobilní sítě a od té doby jsem vystřídal všechny mobilní operátory a skončil zase u O2.
A mohu říci, že pro mobilní operátory jednoznačně platí "jeden za osmnáct a druhý za dvacet minus dva".
A dokonce jsem v roce 2004 byl vyslán na kongres mobilních operátorů, i když jsme žádnou síť jako firma neprovozovali. Ale řadě z nich jsme dodávali repasovaná zařízení.
A docela jsem zíral, jak si tam mobilní operátoři navzájem vyměňují zkušenosti, jak zvýšit svoje tržby. Prostě to je obchod jako každý druhý.
T74o71m30á58š 96V89o27d89v48á95ř32k12a
Stejná zkušenost, ještě opepřená tím, že jsem skutečně v termínu vše řádně zrušil, nicméně přišly ještě 2 faktury na doplacení čehosi, o čem jsem neměl nejmenší tušení.
Vše vyřešila osobní návštěva, předání fotokopií a patřičná agresivita z mé strany.
O2 je třeba poslat do útrob.
J78i76ř47í 45H49e31r36m49á11n96e81k
Myslím, že lehce přeháníte. Člověk si přece jen má takové věci i sám hlídat.
Navíc, samozřejmě, že ve výpovědní lhůtě Vám přijdou faktury dvě a ne jedna.
- Počet článků 2653
- Celková karma 31,82
- Průměrná čtenost 2020x