Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Vaše negativnípoznatky z jednání O2 mohu jen potvrdit informací o postupu v mémpříběhu. Opět požadavek na zrušení služby. Telefonní podporaO2 v první linii po vyslechnutí požadavku přepojuje na druhé,údajně kompetentní pracoviště. Po zopakování požadavkupodpora odmítne rušit službu s poukazem na údaj chybějící vdatabázi O2, ač tento údaj nebyl požadován, ani potřebný pocelých sedmnáct let od zřízení služby tehdejší firmou SPTTelecom, ani jejími právními nástupci. Doporučeno doloženínotářsky ověřenou a zaslanou kopií dokladu stvrzujícíhochybějící údaj, či osobní návštěva prodejny O2. V prodejněřadový pracovník O2 potřeboval další konzultaci s tzv.regionálním manažerem. Postup obou lze hodnotit jako neflexibilnía mimořádně neasertivní, zřejmě i ve snaze komplikovat situacia znechutit zákazníka tak, aby rezignoval a v podstatě souhlasil sdalším užíváním nepotřebné služby a prodloužením inkasapaušálních plateb i po několik příštích období. K řešenípak došlo prostřednictvím opakované anabáze přes telefonnípodporu voláním přímo z dotčené telefonní stanice. Následněobdržen poštou čtrnáctimístný rušící kód ČVOP sjednoměsíční výpovědní lhůtou a opětný kontakt sdvoustupňovou telefonní podporou. Ta se znovu pokouší o anulovánípožadavku, snížení navyšované ceny, případně nabídkudalších služeb ze širokého portfolia, včetně pravidelnénabídky O2 Extra výhod.

To vše probíhá v okamžiku, kdy O2nedávno svévolně přikročilo ke zdražení zmíněné služby ocelých 200 procent. V případě tvrdého odporu věrnémuzákazníkovi nabídnou cenu zvýšenou o pouhých 100 procent. Nazdražení pak předem upozorňují notickou drobným písmem skrytouv předchozím měsíčním vyúčtování se lhůtou 1 měsíc nareakci a možnost získání eventuálního rychlého zrušení služby, a tobez uplatnění běžné výpovědní lhůty se strany O2.

0 0
možnosti
JR

Je zřejmé,že v době elektronických vyúčtování a nastavenýchautomatických inkas z bankovních účtů bude toto skrytéupozornění O2 na změnu služby drsných zdražením snadno přehlédnuto a zpětně dohledáno až přikontrole důvodu následné zvýšené platby. Pokud pozornýzákazník stihne jedno měsíční výpovědní limit k uplatněnízrychleného zrušení služby z důvodu budoucího zdražení, musína na tento fakt podporu O2 upozornit, když potvrzuje rušící kódČVOP. Ta si to pak platnost akce ověří u nadřízeného azaktivuje tzv. zrychlené zrušení služby.

Lze konstatovat, žepostupy O2 plně odpovídají právně bezprávním a byrokratickýmpoměrům v tomto státě.

1 0
možnosti

Mám podobnou zkušenost, tam se prostě nedomluvíte. Navštívíte osobně jejich kanceláře a oni někam volají a řešíte to z jejich kanceláře po telefonu. Na co tam ty lidi jsou to fakt nevím. Při zřízení služby se mohou přetrhnout v ochotě, při rušení služby se člověk s nimi nedomluví. Další zlodějnu, kterou provozují bez uzardění je to, že si dokoupíte data do mobilního internetu a pokud je nevyčerpáte tak nástupem

dalšího zúčtovacího období o ně přijdete, prostě zlodějna za bílého dne. Být majitelem takovéto firmy tak se stydím, ani z baráku bych nevylez!

0 0
možnosti
Foto

Pane Řípo, ale pokud vím, tak žádný operátor nevyčerpaná data do dalšího období nepřevádí.

Mohu se mýlit, pak ale prosím dejte příklad.

0 1
možnosti
Foto

A já ještě svůj předchozí příspěvek doplním. Byl jsem v identické situaci a vypovídal pevnou linku své mamince. A také to šlo přes ověřovací kód.

Nemyslím ale, že to byla nějaká finta, ale spíš zákonem předepsaná opatrnost. Pokud by člověk vypovídal pevnou linku z té pevné linky, kterou vypovídá, tak by asi nebyl žádný problém.

Ovšem, pokud pevnou linku vypovídá z mobilu, pak je třeba ověření. A že to posílají obyčejnou poštou, tak to má, kromě úspory nákladů, ještě jeden efekt. Kdyby to posílali doporučeně nebo nedejbože s doručenkou, pak by ten, kdo přes den není doma, musel zbytečně na poštu.

Každý obchodník chce zisk a pracovníci každého mobilního operátora "ukecávají" zákazníky.

Mě takto umluvila jedna pracovnice O2 do mobilního internetu k tabletu 10.1. a i když jsem to následně chtěl zrušit a platit pouze pokutu, tak jsem si to připojení nakonec nechal a nelituji toho. Ne všude je "wi-fi-na".

1 0
možnosti
Foto

Pro mobilní operátory platí samozřejmě nesmírně laskavý postup také v případě opačném, tedy na samotném začátku, když hovoří jen o svých samých nevšedních výhodách v duchu přísloví - "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"...!!

1 0
možnosti
Foto

Pane Šindeláři, já se stal zákazníkem Eurotelu asi 15/7/1996, tedy krátce po otevření první mobilní sítě a od té doby jsem vystřídal všechny mobilní operátory a skončil zase u O2.

A mohu říci, že pro mobilní operátory jednoznačně platí "jeden za osmnáct a druhý za dvacet minus dva".

A dokonce jsem v roce 2004 byl vyslán na kongres mobilních operátorů, i když jsme žádnou síť jako firma neprovozovali. Ale řadě z nich jsme dodávali repasovaná zařízení.

A docela jsem zíral, jak si tam mobilní operátoři navzájem vyměňují zkušenosti, jak zvýšit svoje tržby. Prostě to je obchod jako každý druhý.

0 0
možnosti
Foto

Stejná zkušenost, ještě opepřená tím, že jsem skutečně v termínu vše řádně zrušil, nicméně přišly ještě 2 faktury na doplacení čehosi, o čem jsem neměl nejmenší tušení.

Vše vyřešila osobní návštěva, předání fotokopií a patřičná agresivita z mé strany.

O2 je třeba poslat do útrob.R^

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že lehce přeháníte. Člověk si přece jen má takové věci i sám hlídat.

Navíc, samozřejmě, že ve výpovědní lhůtě Vám přijdou faktury dvě a ne jedna.

0 2
možnosti
  • Počet článků 2653
  • Celková karma 31,82
  • Průměrná čtenost 2020x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články