Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poslouchala jsem v TV pana Zubova. Má právo na svůj názor, prostě to tak vidí. Dneska jsem si v Brně skočila na oběd do takové bufeto-jídelny, zrovna tam skoro nikdo nebyl, kousek ode mne seděli dva kluci tak 20-25 let, mluvili rusky. Tak jsem před odchodem neodolala a oslovila je. Neměla jsem čas na nějaké dlouhé debaty, oni třeba taky ne, tak jsem se jen optala, jak hodnotí objektivnost našich médií. Nic moc nevěděli, nedávno přijeli. Na otázku, jak moc rádi by Rusové Putina vyměnili, mi oba řekli, že Rusové jsou s Putinem spokojeni. Byli to velmi sympatičtí inteligentní kluci s pěkným chováním, škoda, že jsem se nezeptala na víc věcí. Tak mám trochu pochybnosti, že se naděje pana Zubova splní.

1 0
možnosti

Kritizuje-li s nenávistí někdo svou rodnou vlast, musí to být hodně falešná povaha. Že je prvotřídní historik? Vždyt vůbec neznal historii Krymu!!!!

3 2
možnosti
Foto

Všiml jste si někdo, jak se Zubov Putinovi podobá? Jeho starší bratr.

1 1
možnosti

Nejvíc mě hřeje na duši, že jediné co Zubov může, je právě jen a jen to, že může očekávat. Někdo očekává dobrou úrodu, jiný včasný příjezd rychlíku a pár trumpetek konec Putina. Já osobně bych vsadil na ten rychlík...

4 3
možnosti
Foto

Jen bacha, aby se Vám ten rychlík nevyškubl. Vlastně - už se stalo.

1 1
možnosti

L15u20k39á53š 95P40e58c30h17a

29. 10. 2014 17:05

Co jiného se může od profesora Zubova očekávat než kritika Ruska. Vždyť přednáší u nás. Změnil názor, vystřízlivěl. Kde ale žil posledních 60 let? V Americe to nebylo. Do března 2014 byl váženým profesorem ve Státním institutu mezinárodních vztahů. Byl vyhozen za kritiku tak se mstí a naši mu to "žerou". Ani je nezajímá jeho minulost že je to Rus jako poleno. Hlavně že kritizuje Putina.

7 6
možnosti

Trapný názor ... :-P

5 2
možnosti

Přání otcem myšlenky ?

1 0
možnosti

S naprostou jistotou víme jediné - že Putin za 3 roky (možná) oslaví 65. narozeniny.

3 0
možnosti

Pan Putin neni jenom osoba. Je to mnozina lidi, je to styl, je to jak vratit Rusko opet do hry a dat mu sanci vyhrat.

2 5
možnosti
Foto

A Vy do té množiny chcete patřit.

1 0
možnosti

Putin tu rakovinu porazí, už našel amforu, přepral medvěda a já nevím co ještě.;-D

5 0
možnosti

Zubov je jenom obyčejná nenávistná osoba.

7 10
možnosti
Foto

a kdo je potom Salajka?

9 4
možnosti
  • Počet článků 2654
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2019x
Jsem dříve narozený, přesto se zájmem o vše, co se kolem nás děje.

Seznam rubrik

Oblíbené články